Bed and Breakfast Idunn

6 reviews over Bed and Breakfast Idunn in het Nederlands

Alles wat we zochten!

Johan en Sigrid
26-10-2017

Heel vriendelijke hulpvaardige mensen.

Houden rekening met allergieën.

Lekker eten .

Geven vele nuttige tips op persoonlijke interesse.

Idunn is een prachtige locatie voor wie houdt van natuur en rust. Je wordt er warm onthaald door Anne en Kris die je graag te woord staan over hun prachtige tuin.

De slaapkamer is basic maar je hebt niet meer nodig.

Het ontbijt is lekker en elke dag een extraatje (croissant, eitje,...).

Een plekje om te koesteren!

Theunis Manu, Voet Ludwine
12-4-2017

Een aanrader voor wie met vol teugen wil genieten van de rust, de stilte en de natuur die deze b&b uitstraalt.

Anne en Kris doen er alles aan om je een ontspannend vakantiegevoel te bezorgen.

's Morgens staat er een lekker gezond ontbijt klaar, zelfgebakken brood, een lekkere kruidenomelet en zelfs een eetbare bloem vanuit hun biologische tuin.

Ga eens rond in hun fantastische tuin, waar hard gewerkt wordt volgens de normen van permacultuur.

Met een beetje geluk, laat Kris je ook kolibrievlinders ontdekken bij de bloemen, nog nooit eerder gezien!

Anne tekent elke ochtend plannekes met uitleg over de beste plekjes in de streek, zalig om zo je dag te starten.

Een goede nachtrust is vanzelfsprekend in de gezellige gastenkamer, kamperen in de tuin en een zalige douche buiten is een optie voor wie nog intenser de natuur wilt voelen.

Het is een plekje dat blijft hangen in je hoofd, waar je steeds naartoe wilt!

Ludwine en Manu

Oude reviews (archief)

Zalig!

Dominique
26-2-2016

Ga je echt op zoek naar rust, stilte, een prachtige natuur, oorspronkelijkheid, echtheid , dan ben je bij Idunn aan het enige goede adres!

De kamer is sfeervol, een goed bed met 2 leeslampjes, een hoekje met leuke zetels, er is een kast voorzien waar je je spulletjes kwijt kan. Eigen badkamer met douche.

Het ontbijt op het terras in een stralende zon , met verse producten uit de tuin, eitjes van de kippen, verse thee, ...Voor mij een blijvende herinnering.

De gastvrouw kan je informeren over de meest betoverende natuurplekjes in de omgeving en verder weg.

Hun tuin is een voorbeeld van permacultuur waar je desgewenst meer uitleg over kan krijgen. Een fascinerende omgeving!

Je bent dicht in de buurt van de stranden, St-Mère-Eglise , ....Je hebt wel je auto nodig.

Gewoon doen!

Dominique

de plek voor wie rust, stilte en natuur zoekt

Ilse Op de Beeck
4-4-2015

Is vakantie voor jou een uitgelezen moment om rust en stilte op te zoeken? Hou je van mooie wandelingen in ongerepte natuur of langs brede stranden? Kikker je helemaal op van een ontbijt met zelfgebakken brood, eitjes van gezonde kippen, confituur van vruchten uit de tuin? Dan vermoed ik dat Idunn dé plek is die op jou wacht.

Anne en Kris, de gastvrije eigenaars van deze kleinschalige B&B, verwelkomen je met een glaasje cider van appeltjes uit de eigen ciderboomgaard. Ze verwennen je niet alleen met een lekker ontbijt, maar ook met fijne tips voor wandelingen op unieke plekjes en bezoeken in de buurt.

Een aanrader voor al wie houdt van puur natuur, van echtheid, van schoonheid!

voor de liefhebbers van rust, stilte en natuur

Op de Beeck Ilse
21-3-2015

Je beschikt over een mooie kamer en badkamer. En voor wie liever in een tent logeert, is er ook een campingweide waar sinds kort ook een caravan staat waar je kan verblijven.

Een aanrader voor al wie houdt van puur natuur, van echtheid, van schoonheid!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Idunn in Amfreville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Idunn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Idunn scoort een 9.66 uit 10 op basis van 6 reviews.