Camping d'Ecouves

Camping d'Ecouves

2 reviews over Camping d'Ecouves in het Nederlands

een camping om echt te kamperen

Mary
11-8-2016

Deze camping heeft geen mobile homes, het sanitair is basis maar goed genoeg. Het is een camping waar je de natuur kunt beleven. De lager gelegen plekken hebben een prachtig uitzicht over het dal waarbij je meer dan 50 km ver kunt kijken. De eigenaars zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving liggen bossen en heuvels waar je goed kan wandelen. De nabijgelegen plaats Alençon biedt goede mogelijkheden om boodschappen te doen en te winkelen.

Prachtplek

winter
19-7-2015

Kleinere camping 39 plekken, aan de rand van een prachtig bos. Veel groen, royale plekken. Net en schoon sanitair. Mooie speeltuin, pingpong en jeu de boulesbaan. Ook een kampvuurplek. Zeer vriendelijke eigenaar, die allerlei informatie over de omgeving geeft. Elke ochtend vers brood, dat je een dag van tevoren besteld. Onze kinderen (5 en 8) konden zich er prima vermaken. Eigenaar organiseert 1x per week tocht met paard, koets en picknick en georganiseerde fietstocht door het bos.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Nog geen informatie beschikbaar over Camping d'Ecouves

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping d'Ecouves in Alençon (Orne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping d'Ecouves zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.