Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast Alencon (La Basse Cour) in het Nederlands

Mooi hoor!

Rien en Pia
26-7-2015

Het lijkt op een Engelse cottage in Frankrijk. Mede door de eigenaars voelt het ook zo,en is het zo ook. Dus wat we verwacht hadden, was een Engels breakfast. De croissant en stokbrood was prima lekker met eigengemaakte jam. Een aanrader om halverwege de reis naar het zuiden, even een tussenstop van een paar dagen.

Gereisd Met partner in juli 2015

Rustige mooie accommodatie

Ben Hollander
21-6-2015

Wij verbleven 2 weken in "La Basse Cour". Het was de bedoeling om van hieruit Normandië te verkennen. De afstanden vielen iets tegen. De B& B maakte echter veel goed. Het is rustig gelegen op 10 km van Alencon. "La Basse Cour" is een fantastische accommodatie met een grote schitterende tuin waar het heerlijk vertoeven is. De Engelse gastheer en vrouw waren uitermate vriendelijk en behulpzaam. Van de drie kamers hadden wij de "rode" kamer. Comfortabel bed, badkamer met eigen wc op de gang. De andere kamers hadden de wc in de badkamer. Verder een dagverblijf met tv en veel boeken en informatie Het ontbijt was toereikend hoewel af en toe een eitje welkom zou zijn geweest. De meeste restaurants bevinden zich echter op 6 a 10 km afstand. Al met al een aanrader. Ben en Irina.

Gereisd Met partner in mei 2015

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Alencon (La Basse Cour) in Alençon (Orne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Alencon (La Basse Cour) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.