Alençon (Orne)

We hebben een aantal aanbieders voor Alençon (Orne) voor je op een rij gezet:

vakanties Alençon (Orne)

We hebben een aantal aanbieders voor Alençon (Orne) voor je op een rij gezet:

Reviews over Alençon (Orne)

Rustig hotel, ideaal als tussenstop

M. Ryckaert,
    15-5-2017

Hotel Mercure Alençon ligt enkele kilometers ten zuiden van de stad, aan de weg naar Le Mans. Ondanks de nabijheid van de weg is het er 's nachts toch volkomen stil. De geboekte kamer (type superior) beantwoordde geheel aan de verwachtingen: net en comfortabel. Prima bed. Zeer verzorgd ontbijt. Het hotel heeft, behalve de ontbijtruimte, geen restaurant. Zeer geschikt voor een kort verblijf of als tussenstop.

Gereisd met partner in mei 2017

een camping om echt te kamperen

Mary,
    11-8-2016

Deze camping heeft geen mobile homes, het sanitair is basis maar goed genoeg. Het is een camping waar je de natuur kunt beleven. De lager gelegen plekken hebben een prachtig uitzicht over het dal waarbij je meer dan 50 km ver kunt kijken. De eigenaars zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving liggen bossen en heuvels waar je goed kan wandelen. De nabijgelegen plaats Alençon biedt goede mogelijkheden om boodschappen te doen en te winkelen.

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi hoor!

Rien en Pia,
    26-7-2015

Het lijkt op een Engelse cottage in Frankrijk. Mede door de eigenaars voelt het ook zo,en is het zo ook.

Dus wat we verwacht hadden, was een Engels breakfast.

De croissant en stokbrood was prima lekker met eigengemaakte jam. Een aanrader om halverwege de reis naar het zuiden, even een tussenstop van een paar dagen.

Gereisd met partner in juli 2015

Prachtplek

winter,
    19-7-2015

Kleinere camping 39 plekken, aan de rand van een prachtig bos. Veel groen, royale plekken. Net en schoon sanitair. Mooie speeltuin, pingpong en jeu de boulesbaan. Ook een kampvuurplek. Zeer vriendelijke eigenaar, die allerlei informatie over de omgeving geeft. Elke ochtend vers brood, dat je een dag van tevoren besteld. Onze kinderen (5 en 8) konden zich er prima vermaken. Eigenaar organiseert 1x per week tocht met paard, koets en picknick en georganiseerde fietstocht door het bos.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Rustige mooie accommodatie

Ben Hollander,
    21-6-2015

Wij verbleven 2 weken in "La Basse Cour". Het was de bedoeling om van hieruit Normandië te verkennen. De afstanden vielen iets tegen. De B& B maakte echter veel goed. Het is rustig gelegen op 10 km van Alencon. "La Basse Cour" is een fantastische accommodatie met een grote schitterende tuin waar het heerlijk vertoeven is. De Engelse gastheer en vrouw waren uitermate vriendelijk en behulpzaam. Van de drie kamers hadden wij de "rode" kamer. Comfortabel bed, badkamer met eigen wc op de gang. De andere kamers hadden de wc in de badkamer. Verder een dagverblijf met tv en veel boeken en informatie Het ontbijt was toereikend hoewel af en toe een eitje welkom zou zijn geweest. De meeste restaurants bevinden zich echter op 6 a 10 km afstand.

Al met al een aanrader.

Ben en Irina.