Camping Municipal de la Source

12 reviews over Camping Municipal de la Source in het Nederlands

Toplocatie maar wel eenvoudig

JW
13-8-2017

De locatie is echt top, heel dicht bij zee. Er werkt een vriendelijk meisje bij de receptie, die meerdere talen spreekt. Er heerst een gemoedelijk sfeertje. Toiletten moeten wel aangepakt worden!

Goede bakker brengt brood op de camping. We hebben er 10 dagen leuk gestaan, er is genoeg te doen in de omgeving! Wij zijn op de regenachtige dagen naar La Coupole en naar Nausicaa geweest, zeker aan te raden.

te doen voor weekendje

albert
30-3-2014

Rommelig,maar weekendje met camper zeker te doen,ligging is zeer goed,dichtbij stadje.

Een rustige camping,dicht bij zee en dorp.

Tonnie de Vos
19-7-2013

De ligging van de camping is heel erg mooi.

Heel dicht bij zee en dorp.

Rustige camping, bakker komt in de ochtend langs. Vriendelijk personeel aan de receptie. ( spreken meerdere talen).

Het sanitair is slecht , bv toilet trekt niet goed door maar gezien de prijs van de camping en de prachtige ligging vind ik deze camping een aanrader.

Ver van alle luxe maar mooie ligging

camawil
22-6-2013

Ja je kan er van alles van vinden.

Maar voor de 2de keer deze camping bezocht ,

voor de luxe en netheid hoef je hier NIET te zijn.

maar voor je rust en mooie stranden en de omgeving een aanrader.

De prijs daar mankeert niks aan wij betaalden 2103 12.70 euro zonder stroom.

Erg mooi gelegen

Anita
31-8-2012

Deze camping is een heel simpele camping. Maar ligt heel dichtbij het strand. De staat van het sanitair is niet heel goed, maar je kan douchen.

Te veel vaste staanplaatsen

Oude egbrink
7-10-2011

Ligging is prima,op loopafstand van de zee. Veel vaste staanplaatsen met allerlei bij en aanbouwen, rommelige camping.dorp is leuk

Goed gelegen, echte "municipal" camping

Kuiper
21-8-2011

Als je weinig veeleisend bent, is het best een leuke camping. Je loopt zo door de duinen naar het strand, en ook het dorpje is op loop afstand. Weer eens wat anders dan een net georganiseerde ANWB camping, maar dat maakt het juist leuk. Zo voor een paar nachtjes is het best prima!

wegblijven

G Simons
15-8-2011

Een grote puinhoop: slecht sanitair en veel slecht onderhouden vaste plaatsen met een Flodder-zootje. Hier wil je niet je vakantie doorbrengen.

Geweldige ligging

Rob
5-12-2009

Minuut of 10 lopen van zee. Veel vaste staanplaatsen. In voorjaar rustig. In hoogseizoen vol. In de omgeving veel te zien en te doen. Waardeloze sanitair.

Even weg van alle drukte en luxe.

Ingrid en Eerde
10-8-2009

Als je hier luxe,een kinderspeeltuin,een zwembad of wat je thuis ook hebt denkt te vinden,is het verstandiger deze camping aan je voorbij te laten gaan.

Voor ons is deze camping een kleine 3 uurtjes van huis,in de nazomer stappen wij na het werk wel eens in de auto richting Wissant,even weg van alle drukte en luxe,lekker de koppen leeg gooien en genieten van deze schitterende omgeving,samen of met onze 2 kerels van 13 en 16,ravotten op het strand een lange strandwandeling en genieten van de omgeving,de metershoge krijtrotsen.

Nee....luxe hebben we thuis wel......hier draaien wij de knop om......heerlijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de la Source in Wissant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de la Source zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.