Hotel De la Plage

6.5Voldoende

Frankrijk, Nord-Pas de Calais, Wissant

Op vakantie geweest naar De la Plage?

6.5Voldoende

• Aan zee

12 reviews over Hotel De la Plage

• 5Hilde Massant25-04-2011

Fawlty Towers in het kwadraat

Sommigen zouden het charmant noemen,dit eeuwenoude hotel.Maar in feite heeft het een grote opknapbeurt nodig.Onze kamer lag echt onder het dak,met tegen een muur een geïmproviseerde badkamer,zonder plafond.Een bed,een tafeltje,2 stoelen en een gammele kast,dat was het.Een badkamer de naam niet waard.Het rook er erg muf,dus raam open.Doch er was een vijver voor het hotel,dus alle muggen binnen.Daarbovenop een héél luidruchtige gans.Hadden "gastronomisch arrangement" genomen maar was de naam niet waard.Prijs is véél te hoog voor wat je krijgt.Absoluut geen waar voor je geld!Charme heeft ook zijn grenzen... Maar het strand van Wissant tussen de 2 Caps is heel zeker de moeite waard!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 1eva31-08-2008

Triestig!!

Zeer ouderwets, s nachts heel koud door te weinig dekens en veel schimmel in de badamer. Isolatie tussen de kamers kent men daar ook niet! Het ontbijt was wel in orde en het hotel is goed gelegen

Gereisd met partner in augustus 2008

• 5chris schollaert26-07-2008

Hotel nabij de côte d'Opale

Met zijn tweetje en onze hond hebben wij een driedaags verblijf gehad te Wissant in hte hotel de la Plage. Onder het mon dat wij een hondje hadden moetsen we een kamer nemen met een houten vloer, wat misschien begrijpelijk is. Aangekomen moesten we het verblijf onmiddellijk betalen. bij het nemen van de kamer stelden we vat dat er schimmel was in de badkamer, geen tv, klein en zer verouderd om niet te zeggen afgeleefd. Bij onze vraag om een andere kamer te hebben werden we vriendlijk wandelen gestuurd - Zogezegd totaal bezetting. 'S morgens waren er juist geteld 6 tafels bezet. Al de kamers op de eerste verdieping hebben een houten vloer. Conclusie : Geen serieuse uitbaters, laten de klant staan je hebt toch al alles betaald. AFRADER. De streek is zeer mooi, kunnen lange wandelingen maken langsheen de kustlijk of het binnenland. Weinig volk, amper 2 uur vanuit Brussel.

Gereisd met partner in juli 2008

Hotel De la Plage info