Camping L'Ete Indien

Meer camping info

46 reviews over Camping L'Ete Indien

• 2019
    3P. Raaijmakers18-08-2019

Ga hier niet heen met camper of tent!!!!

Gelukkig hebben we hier maar 1 overnachting gehad met de camper, want er moest vooraf betaald worden. We werden naar een soort parkeerplaats geloosd waar we vervolgens konden staan. Het was echt schandalig!!! En dan wel het volle tarief betalen!!! Door een gat dat in een heg was geknipt konden we op het “normale” gedeelte van de camping komen. Dit zag er overigens wel goed uit, hoewel de toiletten ronduit smerig waren. ‘s Ochtends onder de poep en kots...

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Vos08-08-2019

Goede prijskwaliteits/ verhouding

Er loopt een spoorlijn vlak achter camping, je raakt er aan gewend. Camping heeft prachtige ligging tussen Wimereux en boulogne sur mer. Voorzieningen zwembad en bar zijn goed. Zwembad is deels overdekt zo kun je er ook

zwemmen als het wat minder weer is. Barpersoneel spreekt geen Engels maar doen hun best.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

3SLC de Vries16-08-2017

Zeer matig

Zeer onrustige camping. Vieze toiletten en douches die het niet deden. Voor 2 nachten geboekt .Tot diep in de nacht lawaai en dronken jongeren .beklag gedaan en of het om 1 nacht ging en werd beaamd , anders waren we vertrokken en wat schetst onze verbazing bingo . Geen feestende jongeren , maar werkelijk bingo , met microfoon .vanaf 10.00 uur .

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5Paul05-10-2015

Niet om aan vrienden aan te bevelen

Neem niet de eerste weg vanaf de snelweg, maar rijdt door tot vlak voor Wimmereux, waar je rechtsaf slaat. Dat is de enige goed begaanbare weg. Ook op de camping slecht wegdek. Er zijn veel minder vrije plaatsen dan in gidsen wordt aangegeven. Het toiletgebouw is erg verouderd en telt te weinig wc's en douches. De meiden van de administratie zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Al met al viel het ons erg tegen. Niet aan te bevelen.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 7Hilde Tanis20-07-2015

met tieners

Wij zijn hier met 3 tieners. Wifi werkt slecht, appen gaat wel, maar meer niet. Mooi zwembad! alleen de openingstijden? vanavond om 19.00 is het in ieder geval niet open. Restaurant is redelijk, maar niet erg smakelijk. Smakeloos eigenlijk. Patat met hamburger gaat wel prima. In de avond is het soms erg gezellig, zoals een zwembadparty met DJ. Dan is het natuurlijk wel open. Je kunt via een paadje naar het strand lopen. Sanitair prima, wel erg heet, je kunt de temperatuur niet afstellen. Er zijn gezellig veel jongeren op deze kleine camping. Fijne sfeer. Redelijk winderig. Manege vlakbij.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6hallers18-09-2014

Bijna weg geblazen!

om hier te staan op een standplek voor 1 nacht met een oud volkswagen busje was geen succes. We zijn bijna weg geblazen van ons plekje en hebben het hefdak moeten inklappen omdat de camping op een berg aan zee ligt. Verder wel een erg leuke locatie. Mooi zwembad en een country sfeer. sanitair mag beter en schoner!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Nadia08-08-2014

Wel ok, omwille van de goede ligging

Dit is een iets meer commerciële camping, met nadruk op animatie (soms iets te veel). Wij hadden wel een zeer fijne staanplaats voor onze caravan, maar daar hangt volgens mij veel vanaf. Winkeltje heeft een paar basisspullen. Wij hebben enkel een pizza gegeten in de eettent, maar die vonden we niet lekker. Mooi zwembad, maar zeer druk bij warm weer. De camping is wel een goede uitvalsbasis voor mooie trips in de buurt, en ligt dicht bij het strand van Wimereux.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 4Wendeline29-07-2014

In drie jaar tijd niets geleerd

Per ongeluk hier beland, camping municipal was vol. Op een 'hoogseizoenveldje' een plek voor 28 euro per nacht voor 2 personen. Tussen feestende jongeren. Vooraf betalen verplicht, maar wel paspoort als borg achter te laten?! Na een ritje met de camper troffen wij onze toegewezen plek bezet aan. Reactie van receptie: hadden we maar wat op de plek achter moeten laten. Door receptie voorgestelde alternatief bestond niet, dus zelf een plek gekozen, maar dat was niet de bedoeling. Slechts 1 dame bij de receptie begreep dat dit toch echt niet ons probleem, maar dat van de camping was. Een 'officiële' plek op de camping zelf gekregen. We kregen geen polsbandje voor het zwembad (zit wel in de prijs). Opvallend dat in het douchegebouw (sinds de recensie van april '14) nog steeds 1 van de 3 douches niet werkt. Dat de douchewaterafvoer op 1 plek zit en dat dat water dus via de voeten van de persoon in het douchehokje naast je gaat. Pluspunt: jetons om te douchen zijn inmiddels afgeschaft.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 5j.a.koolhaas06-07-2014

niet nog een keer

Tegenvallende camping met zeer matig sanitair. Zowel weg naar als deel van camping mag het woord weg niet hebben. Locatie is overigens prima net als het zwembad.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 5Willaert Johan18-08-2013

Geen 4 sterren waard

Opsomming : plaatsje op een niet afgebakend terrein. Naast ons (niet op tijd gezien ) : een groepje jongeren met een 'discotent' die heel de dag hun ongegeneerd hun kakmuziek luid lieten horen en enkel rookten en dronken. Trouwens waren ze niet de enigen van dat kaliber . Na dit verblijf kan ik de doorsnee Fransman omschrijven als getatoueerde, doorrookte dronkaard.... Alles is supplement : Wifi, zwembad, .... Sanitair : douche is warm-koud of helemaal koud en en krijgt met moeite de tijd om je in te zepen (jeton), veel mankementen aan het sanitair en enkel s'morgens een beetje proper. Van onze vrienden werden de twee fietsen gestolen... Luide discobar aan zwembad-bar de 15de augustus tot middernacht ! Positief : lekker gegeten (en gedronken )aan de bar voor een redelijke prijs.

• 8Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair