Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag17°13°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Les Dunes du Golf voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Les Dunes du Golf in het Nederlands

Mooie locatie, mooi park, slecht appartement

Familie
7-8-2016

De omgeving in en rond Wimereux beviel zeer goed, het uitzicht vanuit ons appartement op de eerste verdieping ook (golfterrein met daarachter heuvels en opzij de zee)! Houd er rekening mee dat er op het park weinig entertainment is voor kinderen. Zelf vonden we dit positief ;-) De appartementen worden door verschillende particulieren verhuurd. Er is geen centrale receptie wat in ons geval gedoe gaf bij de aankomst: er was niemand die ons de sleutel kon geven. Gelukkig troffen we toevallig een schoonmaakster met de juiste sleutels. De verhuurder van het appartement waar wij in zaten (F.16.17) beloofde ons een luxe appartement, maar we troffen een stoffig appartement (geen stofzuiger aanwezig), doorgezakte banken, vlekken op banken, matrassen en dekbedden, meerdere kapotte lampen. Erg jammer, de potentie tot iets moois en luxueus is er zeker! Er zijn gelukkig verhuurders die hun appartement wel op orde hebben!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

heerlijk huis op prachtige plek

familie harmsen
31-7-2009

een week met onze koters van 9 en 13 genoten van de prachtige omgeving van wimereux. het huis is heerlijk comfortable en van alle gemakken voorzien. echt een week onthaasten want geen internet, geen krant van de dag en geen hollandse t.v.....de meegebrachte d.v.d.'s waren prettig voor de avond. de omgeving is verrassend mooi: wat een onbekend gebied was dit voor ons en wat heeft het ons positief verbaasd: cap gris nes waar je heerlijk kunt poedelen en bij mooi weer kunt zwemmen in zee..nausicaa: een mooi zee-museum. het park biedt weinig vermaak voor de kids, alleen een tennisbaan en speeltuintje...de omgeving en het huis zoregen voor een prachtige vakantie

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Dunes du Golf in Wimereux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Dunes du Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.