We hebben een aantal aanbieders voor Wimereux voor je op een rij gezet:

Reviews over Wimereux

prima camping

derboven lucien,
    8-1-2019

cantinne ontbreekt en een winkeltje

Gereisd met partner in juli 2017

Super bed en breakfast

Heleen de Bree,
    13-3-2018

Lang weekend verbleven in L'inattendu in Wimereux. Fantastish verblijf in mooie kamer in prachtige tuin. Ontbijt zeer goed verzorgd. Toen wij vertelden dat wij hier verbleven vanwege ons 30-jarig huwelijk verraste de gastvrouw ons met een flesje champagne. Ook vertelden ze de diverse mogelijkheden voor in de omgeving, zoals mooie wandelingen, het beste strand in de buurt e.d. Ook een heerlijk bubbelbad aanwezig voor de belaste spieren opgelopen tijdens de heuvelachtige wandelingen.

Gereisd met partner in augustus 2017

En alweer voor herhaling vatbaar

Herma de Jong,
    26-9-2016

Voor de derde keer op deze camping een mobil-home gehuurd en alles is weer zeer goed bevallen!

Gereisd alleenreizend in september 2016

Goede camping

J. Grondman,
    19-9-2016

Sanitair is in twee gebouwen, 1 in hoofdgebouw en 1 verderop. Beetje gedateerd en onderhoud kan beter, maar goed schoon en geen urinelucht bij het gebouw verderop. Wordt goed schoongemaakt. Enig geluid van de weg en twee maal per dag en goederentrein stoorde (ons) niet. Op loopafstand van het strand en het plaatsje met boulevard, restaurants en winkels. Verder weinig te doen in de omgeving met de fiets. Douches met bewegingssensor (werkt goed), goed warm. Wimereux leuke plaats met boulevard en strand op loopafstand. Boulogne sur Mer op fietsafstand.

Gereisd met partner in september 2016

Vakantiehuis Les Dunes du Golf

Jeroen,
    30-8-2016

Wij zaten in het huis Hameau 1.07 van de familie Berends. Het is een heerlijk huis voorzien van alle gemak. Het heeft een persoonlijke touch waardoor je je meteen welkom voelt. Je merkt meteen dat zij hier zelf ook hun vakantie vieren en het niet alleen hebben voor de verhuur.

Wimereux is een redelijk rustige badplaats 20 km onder Calais op twee uur rijden van Breda. De kust vinden wij spectaculair. Bij vloed water tot aan de promenade en bij eb heb je brede stranden waar je kunt zonnen, wandelen, heerlijk kunt spelen, krabbetjes, visjes en/of mosselen kunt vangen. Tussen de badplaatsjes heb je ruige duinen en hoge krijtrotsen. Bij mooi weer kun je Engeland zien liggen. In de omgeving zijn diverse musea en vier golfbanen. Er zijn voldoende restaurantjes waar je heerlijk kunt eten, maar verwacht geen bruisend nachtleven.

Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen, kitesurfers en golfers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
Wimereux scoort een 8,3 uit 10, op basis van 39 reviews