Hotel Ascotel Lille Metropole

Hotel Ascotel Lille Metropole
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ascotel Lille Metropole voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ascotel Lille Metropole in het Nederlands

2007

Gelegen op terrein van technische universiteit

D.J. Clausing
25-8-2007

Gelegen op terrein van technische universiteit. Rondom schoolgebouwen. Het restaurant is tijdens het weekend gesloten. Dan weinig gasten. Doordeweekse dagen gasten, die conferenties / colleges bezoeken. Op 10 minuten lopen een metro verbinding met Lille.

Gereisd Met partner in Sat Aug 25 2007 09:35:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het ontbijt was niet erg uitgebreid

R. Curnel
27-7-2007

het ontbijt was niet erg uitgebreid. het personeel was zeer vriendelijk. De kamers waren schoon en netjes. Jammer dat er in het weekend het restaurant gesloten was voor het avondeten. Vanuit het hotel kun je alle kanten uit.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ascotel Lille Metropole in Villeneuve-d'Ascq (Norde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ascotel Lille Metropole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.