Hotel Chateau Tilques

Frankrijk, Nord-Pas de Calais, Tilques

7.8Goed

26 reviews over Hotel Chateau Tilques

• 5Fabienne Degryse06-06-2014

Een mooi hotel maar het eten is een ramp.

Het eten is helemaal niet voortreffelijk zoals in de brochuren wordt vemeld; Het ontbijt is ok maar het diner absoluut niet. We zien dat er daar veel Engelsen zijn en blijkbaar eten deze mensen veel dikke erwten en wortelen. We kregen 2 x hetzelfde menu in 3 dagen tijd, het vlees was miniem en doorbakken zonder saus, één of andere schoenzool die verbrand was en 5 keiharde erwten. Het dessert stond zeker al 3 dagen in de frigo. Een blok ganzelever met een houten stok in, een hoopje gebakken uien en 2 driehoekjes peperkoek was het voorgerecht : voortreffelijk ??? De bar is enorm duur, het zwembad is wel ok. Voor ons is het Nooit meer!

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Judith plusquin05-05-2014

heerlijk ontspannen op kasteeltje

Mooi historisch kasteeltje, prachtige gelegen in een domein met vijver, heel rustig, kamers vrij klein maar mooi. Badkamer super proper. Vlotte bediening, zeer lekkere diner, uitgebreid ontbijt. Geen lift aanwezig, dus zelf de koffers 2 verdiepen opslepen. In zwembad maar 4 zeteltjes aanwezig, spijtig dat er geen jacuzzi was.

Gereisd met partner in april 2014

• 8tony nicole lier belgie24-07-2011

rustige omgeving mooi kasteel

hotel is rustig gelegen, hadden pech met het weer, waardoor alles wat minder oogt. hadden kamer in paviljoen, ruim met twee bedden een groot en een klein. hotel is kraakproper. omgeving mooir voor wandelaars, fietsers en golfers. verder weinig te ontdekken, althans vor ons. avondeten, goed, wijnen redelijk duur. ontbijt, redelijk, slechte koffie en dito vruchtensappen.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8E & E09-08-2010

heel mooie omgeving

Fijne 3 daagse gehad in dit hotel, omgeving zeer groen en landelijk, doch niet veel te doen, wel ideaal voor fietstochten. Kamer in paviljoen was prima, enkel jammer van het vasttapijt, op het gelijkvloers ook moeilijk om 's nachts je raam open te zetten (schuifdeur). Ontbijt was erg ok, maar bruin brood kennen ze precies niet in noord frankrijk. wifi ging ook niet in de kamers van het paviljoen, enkel in de lobby. personeel zeer vriendelijk. Promotie via weekendesk.com prima, 240 euro per nacht zonder ontbijt zou ik er evenwel niet voor betalen.

Gereisd met partner in juli 2010

• 2D'Halleweyn27-05-2010

dit nooit en nooit meer"

badkamer klein en smerig. diner slecht alleen het ontbijd was zoals je mag verwachten voor zo'n logement.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8andy19-04-2010

een aanrader

heerlijk om eens een paar dagen te " genieten " mooie duplex kamers, rijkelijk ontbijt, slechts één minpuntje geen minibar in de kamer aanwezig prijs kwaliteit is dit een zeer goed hotel

Gereisd met partner in april 2010

• 7Xavier 17-11-2009

Kasteelkamer???

De "comfort" kamers van dit hotel zijn een absolute afknapper. Veel te klein, een dubbelbed waarin je amper met 2 normaal kunt liggen. De kamer is zodanig krap dat als je in je bed amper kunt draaien zonder met je armen tegen de muren te stoten! Een ligbed waarin je je benen niet kunt eens kunt strekken en dat je bij gebrek aan een douche gordijn ook niet als douche kunt gebruiken zonder een overstroming te veroorzaken. Hoewel de comfort kamers de goedkoopste keuze zijn vinden wij 165 euro zonder ontbijt toch een ver overdreven prijs voor deze accomodatie. Over het diner, en het personeel echter niets dan lof.

Gereisd met partner in november 2009

• 0raymond moonens24-11-2008

rustige ligging

voor een rustig en romantisch weekendje ideaal,zeer goede en correcte service

Gereisd met vrienden in september 2006

• 9Juul23-09-2008

Zalig, rustig en afgelegen

Hele mooie omgeving, erg verzorgd. Ontbijt was divers en smakelijk, diner was culinair. Kamer was vrij klein, maar het uitzicht maakte veel goed. Badkamer kon wel een opknapbeurt gebruiken. Lekker geslapen. Het overdekte zwembad was superluxe en ook weer een super uitzicht. We hebben vroeg in de ochtend en laat in de avond, privé gezwommen. Het plaatsje Tilques zelf is niet veel bijzonders.

Gereisd met partner in september 2008

• 8wilem en wilma07-09-2008

sfeervol chateau

Zeer romantisch en mooi chateau. Rustig en mooi gelegen. Nu ook met overdekt zwembad erbij. Eten was culinair. Ontbijtbuffet overvloedig. Prima verzorgd. Alleen de inrichting en ruimte in onze kamer viel wat tegen. Maar je hoort ons niet klagen vanwege de zeer goede aanbieding.

Gereisd met partner in september 2008

0 tips over Hotel Chateau Tilques

0 vragen over Hotel Chateau Tilques

Hotel Chateau Tilques info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinTerras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia