Reviews over Tilques

heerlijk ontspannen op kasteeltje

Judith plusquin,
    5-5-2014

Mooi historisch kasteeltje, prachtige gelegen in een domein met vijver, heel rustig, kamers vrij klein maar mooi. Badkamer super proper. Vlotte bediening, zeer lekkere diner, uitgebreid ontbijt.

Geen lift aanwezig, dus zelf de koffers 2 verdiepen opslepen.

In zwembad maar 4 zeteltjes aanwezig, spijtig dat er geen jacuzzi was.

rustige omgeving mooi kasteel

tony nicole lier belgie,
    24-7-2011

hotel is rustig gelegen, hadden pech met het weer, waardoor alles wat minder oogt. hadden kamer in paviljoen, ruim met twee bedden een groot en een klein. hotel is kraakproper.

omgeving mooir voor wandelaars, fietsers en golfers. verder weinig te ontdekken, althans vor ons.

avondeten, goed, wijnen redelijk duur. ontbijt, redelijk, slechte koffie en dito vruchtensappen.

heel mooie omgeving

E & E,
    9-8-2010

Fijne 3 daagse gehad in dit hotel, omgeving zeer groen en landelijk, doch niet veel te doen, wel ideaal voor fietstochten. Kamer in paviljoen was prima, enkel jammer van het vasttapijt, op het gelijkvloers ook moeilijk om 's nachts je raam open te zetten (schuifdeur). Ontbijt was erg ok, maar bruin brood kennen ze precies niet in noord frankrijk. wifi ging ook niet in de kamers van het paviljoen, enkel in de lobby. personeel zeer vriendelijk. Promotie via weekendesk.com prima, 240 euro per nacht zonder ontbijt zou ik er evenwel niet voor betalen.

aangenaam

Bob,
    5-7-2010

Voor een kort verblijf, is dit een zeer aangenaam verblijf. De prijzen zijn wel aan de hoge kant, maar bij verschillende tour operators worden kortingen voorzien, zodat het verblijf veel goedkoper wordt dan de in de kamer vermelde prijzen. De drank is evenwel duur, maar waar is dit niet in Frankrijk. De kamers, wij waren in het hoofdgebouw, zijn klein maar net en goed onderhouden. De bijhorende badkamer (wij hadden bad geen douche) is in vergelijking met de kamer ruim. De bediening is vriendelijk. Alles bij elkaar, een prima plaats voor enkele dagen te verblijven. Meer is in feite niet nodig want in de omgeving is in feite niet zo veel te verkennen. Een aanrader is wel een bezoek aan de Marais (waterkanalen in een moerasgebied, enkel te bezoeken bij boot.

een aanrader

andy,
    19-4-2010

heerlijk om eens een paar dagen te " genieten " mooie duplex kamers, rijkelijk ontbijt, slechts één minpuntje geen minibar in de kamer aanwezig prijs kwaliteit is dit een zeer goed hotel