Hotel Le Bretagne

FrankrijkNord-Pas de CalaisSt. Omer

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Le Bretagne voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 3 reviews

7.7GoedScore uit 3 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over Le Bretagne

• 8Hanny10-12-2016

Ruime kamers, Goed restaurant

Restaurant met uitgebreid dagmenu tegen schappelijke prijzen. Rustig gelegen, net buiten, maar niet te ver van het stadscentrum. Eigen gratis parkeerplaats.

• 8ftseyen01-10-2014

Mooi hotel om saint omer te verkennen

Vriendelijke ontvangst, ruime parking en gratis wifi. Een gezellig kader voor het eten, welk speciaal en lekker is. Het ontbijt is voor Franse normen heel uitgebreid. Kamers zijn en voldoende groot.

• 7Lut15-09-2010

Op loopafstand van centrum.

het hotel is goed gelegen, op loopafstand van het centrum. Zeer vriendelijke mensen aan de balie. Wij beschikten over een mooie, recent gerenoveerde kamer, badkamer was bij aankomst niet erg proper, maar na onze opmerking hierover zag alles er zeer netjes uit toen we na onze uitstap terug op de kamer kwamen. Koffie en thee faciliteiten aanwezig op de kamer. Het bed was van een zeer slechte kwalitiet en ook erg klein. Het ontbijt was naar Franse normen meer dan ok. Het eten in het bijhorende restaurant was lekker en niet te duur.

Hotel Le Bretagne info

• Huishoudelijke apparatuurTV