Reviews over St. Josse

Zeer goede b&b

Vandemaele Willy,
    26-9-2011

Zeer goede b&b, vriendelijke ontvangst, rustig gelegen villa in het groen.

Zeer mooie, ruime kamers, kreeg vermelding "charmance", alles enorm netjes, lekker ontbijt.

Goed gelegen om de omgeving te ontdekken : Le Touquet, Boulogne, Montreuil, Etaples, de Abdij en tuinen van Valloires, de vele badplaatsjes.

Een aanrader.

Zeer lekkere keuken !!!!!!

Filip - Rita en vrienden,
    10-8-2009

Een centraal gelegen hotel om de baaie van de Somme te verkennen per fiets, kamers moeten zeer dringend een opfris beurt krijgen, maar het lekkere eten maakt het verblijf goed, en de wijnkaart daarvoor moeten we een score van 20 geven voor prijs/kwaliteit, dus voor iemand die een kamer neemt enkel om te slapen en van de rest te genieten een aanrader.

ervaar het franse platteland

Jos en Paula,
    5-11-2008

Zeer landelijk gelegen rustig hotel met gastronomische keuken. De kamers zijn gedateerd maar service en heerlijk eten compenseren dat alles. Ideaal uitgangspunt voor wandelingen en fietstochten richting Baai van de Somme.