Vakantiehuis Sibi

Vakantiehuis
Vakantiehuis Sibi
7,5

16 reviews over Vakantiehuis Sibi in het Nederlands

Een authentiek huis. Sfeervol ingericht. Omdat het deze zomer erg warm -heet- was hebben we ook binnen genoten van de koelte! Geen klam huis!

Prima bedden. Servies e.d. voldoende. Fijn dat er een vaatwasser is. Geen must maar heerlijk als je vakantie hebt. Het enige wat ontbreekt is een wasmachine (handig als je wat langer blijft).

Heerlijke tuin en er is altijd wel ergens schaduw. Keuze uit diverse stoelen en parasol.

Sibiville zelf is een zeer rustig gehucht. Hoewel er druk geoogst werd en ook dat is enorm leuk om te zien.

Verder een prima basis voor uitstapjes: Amiens ( de kathedraal), de rivier de Somme met mooie tuinen. St.Pol s-T. Ook bijzonder gezellige stad. Er zijn veel plekken die herinneren aan hetgeen er in de oorlog is gebeurd in dit gebied.

Een ritje naar de mooie krijtrotsen, aan zee dus, is ook de moeite waard.

Een fijne plaats om te onthaasten.

Gereisd met partner in juli 2018

Nooit meer

Misses,
13-6-2018

Prachtig huisje en tuin..

Maar helaas 400 euro weg gegooid , huis was enorm vochtig en slaapkamers stinken.

Twee nachten gebleven en toen ervandoor gegaan .

Als je de hele dag alle ramen en deuren moet openzetten dat is niet normaal.

Uiteraard genoeg foto's van aanwezig!

Helaas was verhuurder niet bereid ons tegen moet te komen , ze had volgens haar niks verzwegen.

Bij aanbetaling en advertentie staat niks vermeld over vocht of dat het huis klam is.

Als je hebt geboekt krijg je een beschrijving toegestuurd ,waarin staat dat het huisje omdat het al ouder is SOMS wat klam kan aanvoelen. Nou het is er gewoon super vochtig !

Slaapkamers en woonkamer super erg.

Als je een week boekt , boek je omdat je op zijn minst droog ergens kan verblijven.

Dekens waren in de nacht gewoon zo klam van het vocht dat het niet te doen was.

Absoluut wat Dit betreft geen aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Heerlijke plek, veel privacy en mooie tuin

Sjaak Baart
6-9-2016

Sibiville is een rustig dorpje met weinig voorzieningen, maar op korte afstand van supermarkten en interessante stadjes en steden met een rijke historie. Voor wie het zoekt, is er veel te vinden. De kuststreek is een aanrader. Het schilderachtige huisje biedt veel privacy, de auto kan worden geparkeerd in de eigen tuin, en het is er heerlijk rustig. De inrichting is praktisch en gezellig, en er is een verrassend mooie collectie cd's en dvd's aanwezig.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk, rustig en stijlvol.

Ani
5-9-2016

Als je van rust houdt en van een authentiek huis, dan ben je in dit vakantiehuis aan het goede adres. De omgeving is stil en landelijk. Veel mogelijkheden om te wandelen en de prachtige "Jardin de Sericourt" op loopafstand.

Gereisd met partner in augustus 2016

Bijzonder sfeervol huisje

Leo Grootveld
5-9-2016

Een bijzonder sfeervol huisje, met een fantastische tuin. Met name de voortuin was een paradijs voor de hondjes. Net als wij hebben zij ookgenoten van de week die we er verbleven. Er is al genoeg gezegd over de omgeving, maar de tuinen die op zo'n 2 km. afstand liggen zijn een bezoek meer dan waard. Wij waren er begin juni en de periode er voor was koud en nat geweest, daar door was het binnen vochtig en door de dikke muren duurde het een aantal dagen voor het vocht er uit was. Ik kan mij echter voorstellen dat als het 's zomers goed warm is, het binnen heerlijk toeven is.

Gereisd met partner in juni 2016

Wat goed is; de ligging, de stilte van de omgeving; het is daar weinig toeristisch. De woning is niet luxueus, wel gezellig ingericht. De keuken is goed voorzien van kookgerei!

Wat minder goed is; door de dikke muren is het er snel koud, ook met warm weer wordt het binnen maar moeizaam warmer. In de winter zal het daar erg koud zijn.

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastische plek

Elisabeth Rombouts
7-9-2014

Het huis is waar we van houden. Simpel en karaktervol! We hebben er genoten en raden iedereen aan om het te huren als je van een sfeervol huis houd waar oude elementen bewaard zijn gebleven.

Gereisd met partner in augustus 2014

heerlijke vakantie

van essen
21-7-2014

Weer een heerlijke vakantie gehad in Sibiville. Alles zag er weer schoon en verzorgt uit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Genieten van huis,tuin en omgeving

G Wolthof
3-5-2014

een knus Frans huisje met alles erop en eraan in een prachtige omgeving met in de omgeving leuke stadjes,in het dorpje zelf vind je vooral rust.Via de eigenaar voorzien van alle informatie vooraf via mail.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Onthaasten in Sibiville

A.S. van Loon
19-10-2013

In september 2013 een weekje in Sibiville doorgebracht. Het is echt een plekje en huisje om te onthaasten. Het huisje is goed verzorgd en de eigenaresse had overal aan gedacht. De voortuin is omheind dus dat was fijn voor de hond die mee mocht. Alles was super goed schoon.

Gereisd met partner in september 2013

Vakantiehuis info

• AdresRue de Buneville 3 62270
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sibi in Sibiville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sibi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.