Reviews over Sibiville

Goudgele graanvelden en een authentiek huisje

M&E,
    15-8-2018

Een authentiek huis. Sfeervol ingericht. Omdat het deze zomer erg warm -heet- was hebben we ook binnen genoten van de koelte! Geen klam huis!

Prima bedden. Servies e.d. voldoende. Fijn dat er een vaatwasser is. Geen must maar heerlijk als je vakantie hebt. Het enige wat ontbreekt is een wasmachine (handig als je wat langer blijft).

Heerlijke tuin en er is altijd wel ergens schaduw. Keuze uit diverse stoelen en parasol.

Sibiville zelf is een zeer rustig gehucht. Hoewel er druk geoogst werd en ook dat is enorm leuk om te zien.

Verder een prima basis voor uitstapjes: Amiens ( de kathedraal), de rivier de Somme met mooie tuinen. St.Pol s-T. Ook bijzonder gezellige stad. Er zijn veel plekken die herinneren aan hetgeen er in de oorlog is gebeurd in dit gebied.

Een ritje naar de mooie krijtrotsen, aan zee dus, is ook de moeite waard.

Een fijne plaats om te onthaasten.

Heerlijke plek, veel privacy en mooie tuin

Sjaak Baart,
    6-9-2016

Sibiville is een rustig dorpje met weinig voorzieningen, maar op korte afstand van supermarkten en interessante stadjes en steden met een rijke historie. Voor wie het zoekt, is er veel te vinden. De kuststreek is een aanrader. Het schilderachtige huisje biedt veel privacy, de auto kan worden geparkeerd in de eigen tuin, en het is er heerlijk rustig. De inrichting is praktisch en gezellig, en er is een verrassend mooie collectie cd's en dvd's aanwezig.

Heerlijk, rustig en stijlvol.

Ani,
    5-9-2016

Als je van rust houdt en van een authentiek huis, dan ben je in dit vakantiehuis aan het goede adres. De omgeving is stil en landelijk. Veel mogelijkheden om te wandelen en de prachtige "Jardin de Sericourt" op loopafstand.

Bijzonder sfeervol huisje

Leo Grootveld,
    5-9-2016

Een bijzonder sfeervol huisje, met een fantastische tuin. Met name de voortuin was een paradijs voor de hondjes. Net als wij hebben zij ookgenoten van de week die we er verbleven. Er is al genoeg gezegd over de omgeving, maar de tuinen die op zo'n 2 km. afstand liggen zijn een bezoek meer dan waard. Wij waren er begin juni en de periode er voor was koud en nat geweest, daar door was het binnen vochtig en door de dikke muren duurde het een aantal dagen voor het vocht er uit was. Ik kan mij echter voorstellen dat als het 's zomers goed warm is, het binnen heerlijk toeven is.

Authentiek eenvoudig Frans huisje in klein gehucht

Dini Lange,
    5-9-2016

Wat goed is; de ligging, de stilte van de omgeving; het is daar weinig toeristisch. De woning is niet luxueus, wel gezellig ingericht. De keuken is goed voorzien van kookgerei!

Wat minder goed is; door de dikke muren is het er snel koud, ook met warm weer wordt het binnen maar moeizaam warmer. In de winter zal het daar erg koud zijn.

Sibiville scoort een 8,3 uit 10, op basis van 6 reviews