Camping Du Grand Sart

3.9Onvoldoende

Frankrijk, Nord-Pas de Calais, Sainghin en Melantois

Op vakantie geweest naar Du Grand Sart?

3.9Onvoldoende

• 5Staat v/h sanitair

Meer camping info

6 reviews over Camping Du Grand Sart

• 2018
      4Ed Hendrix20-08-2018

Slechte plek, ok voor 1 nacht om Lille te bezoeken

Wij noemen dit een camping met niks. Alleen sanitair dat op het eerste oog redelijk schoon lijkt. Geen tappunt voor drinkwater, alle kranen hebben dezelfde temperatuur.

Wij willen op weg naar huis een dag naar Lille en kwamen op deze camping terecht. Zal nooit inze 1e keus zijn. Geen aanrader om langer te staan. Het lijkt alsof hier mensen permanent wonen in oude caravans. Veel overlast van de trein en een vliegveld in de buurt. Vriendelijk personeel, maar verder is er echt niets. Geen aanrader om op te zoeken, voor ons doel echter ok, niet meer dan dat.

Camping is veel te duur, wij moesten 25€ per nacht betalen voor caravan met 2 personen. Op een vergelijkbare camping onderweg op doorreis betaalde we eerder 12€, wat meer in lijn is met wat je krijgt. We zijn 2 nachten gebleven omdat we in de avond arriveerde en de volgende dag tot laat Lille wilde bezoeken.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

1Marco20-08-2016

Camping Horrible

Absolute afrader: TGV die ieder kwartier langs komt, reguliere treinen (4 spoorlijnen lopen langs camping). Vliegtuigen die laag overvliegen. Dieren die midden in de nacht en 's ochtends erg veel lawaai maken. Vies sanitair, alles gemixed, zonder wascabines. Niet drinkbaar warm water..?! Vrijwel alle plaatsen zijn vaste staanplaatsen, waarop grotendeels oude stacaravans staan. Laat u niet misleiden door de nette entree en receptie. Wij moesten hiervoor (3 personen en camper) 30,60 euro betalen!! Nooit weer dus

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016