Hotel Chateau de Cocove

8Fantastisch

Frankrijk, Nord-Pas de Calais, Recques-sur-Hem

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de Cocove voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel Chateau de Cocove

• 5Vandewege Rita20-10-2011

zeker het geld niet waard!

Het weekend van 15 oktober hier geweest en een "superieure" kamer geboekt (wat niet goedkoop is in vergelijking met andere hotels). de kamer was een ramp! zéééér oude meubels die er erg aan toe zijn, kleine kamer en dan de badkamer, een ramp, er kon zelfs geen haardroger gebruikt worden (zelfs niet deze van het hotel). Leuk is anders als je een bad genomen hebt. Lavabo zat niet vast en tegels waren gebarsten. En dan het hotel zelf was ook niet top, geen bediening op het terras buiten, je kan zelf je drank gaan halen. En dat voor een 4 sterren hotel. Het eten (diner) was wel lekker. Het ontbijt was dan weer een grote nul. Er stond een bordje op onze tafel met elk 1 croissantje en een stuk stokbrood van ongeveer 10cm, voor de rest geen brood gezien. Ontbijt kost hier 13€ per persoon! Ik kom hier dus NOOIT meer terug!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8Juul & marie vacantiecheckers03-09-2011

Charmant kasteel in een mooi groot park

We waren hier met een bon. Volgens de bon kregen we een superieure kamer, dit was helemaal niet waar. Wel hadden we zicht op de tuin. Het eten was heel lekker, de dranken niet te duur, en de wijnkaart voor elk wat wils. De vloeren, schouwen en trappen zijn nog autentiek, we bezochten ook de wijnkelder, en maakten een wandeling in het park. Het ontbijt is niet uitgebreid, maar wel voldoende. Het personeel was vriendelijk

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Van Acker13-06-2011

Prachtig kasteel met rustige ligging.

Prachtig kasteel met mooie tuin. Vriendelijk personeel en een goede keuken. Ontbijt is niet groots, maar voldoende. Kamers zijn verouderd en aan een opknapbeurt toe. De badkamer is pover. De schoonmaak is oke! Kortom voor een weekendje uit met vrienden best gezellig.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9Rita en Staf25-04-2010

Zeer geschikt voor en korte vakantie

Het hotel is gevestigd in een oud kasteel dat een prachtige en rustige ligging heeft. De kamers zijn net maar wat oubollig (je verblijft in een kasteel!) maar de badkamers zijn vernieuwd. Het ontbijt is voldoende en als een schotel leeg is word je op je wenken bediend. Het avondeten is zeer lekker en bestaat uit 4 gangen waarbij 3 een dubbele keuze mogelijk is. De kaasschotel is rijk aan regionale kazen. In de omgeving zijn talrijke bezienswaardigheden. Aan te raden voor een korte vakantie.

Gereisd met partner in april 2010

• 9VAN DEN EYNDE19-10-2009

echt goed

Dit is een echt kasteelhotel, zeer mooi en gezellig. Zeer goed eten al mocht het morgendeten iets uitgebreider zijn.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8maes24-05-2009

Nooit meer

prachtig kasteel, maakt indruk bij aankomst. Prachtige kamer, reuzegroot voor 2 volwassenen, badkamer met bad en aparte douche met luxeproducten van "Roger et Gallet".Maar dan, avondmaal 4 gangen, bleek uitsluitend uit diepvriesproducten te bestaan, zowel de vis als de groenten (onmiskenbaar Covee uit Belgie), enkel als het vlees was, dan was dit duidelijk vers, dus dat was een dikke tegenvaller. gangen betekent er wel voor-, hoofdgerecht, kaas en dessert. Dan het ontbijt : fruit uit blik, kaas in plastiek (cfr ZIZ), confituur, yoghurt uit potje,1 kleine opgewarmde pistolet uit plastiek en 1 croissant, als je nog een pistolet bij wou, moest je dit vragen en duurde het 15 minuten, en kreeg je een warme pistolet bij. Geen eitjes, geen spek, geen vers fruit , geen cakes, een mager en ongehoord ontbijtbuffet, zoals zij dit durven noemen. Gelukkig hadden we gebruik gemaakt van de promotie 2 + 1 nacht gratis, en bleef de gastronomische schade in prijs wel beparkt. Voor ons nooit meer .

Gereisd met partner in september 2008

• 9Armand Hollanders27-07-2008

een hotel om tot rust te komen

Kasteelhotel in groot verzorgd park. Vriendelijke ontvangst en een zeer goede service. Diner in half pension zeer goed verzorgd met keuze voor zowel voorgerecht, hoofdschotel als dessert. Goed gepresenteerde schotels (ruim voldoende)en een wijnkaart die voor iedereen iets te bieden heeft. Service en onderhoud van de kamers zeer goed. Enige kleine minpunten : het ontbijtbuffet kan iets meer gevarieerd worden (geen vleesgerechten - alleen kaas) en de kamers kunnen een opfrissing gebruiken. Al bij al een hotel waar de rust,de service en de ligging een schitterende uitvalbasis vormen voor het ontdekken van de streek 'nord-pas de calais'. Wij komen zeker terug !

Gereisd met partner in juli 2008

Hotel Chateau de Cocove info