Sorteren

Reviews over Mortagne-du-Nord

Paradijsje

hans
    13-5-2016

Gastvrouw Marie zorgt goed voor haar gasten. Alles is onberispelijk en schoon. Met het ontbijt met huisgemaakte jam en dagelijkse verrassingen begint je dag geweldig in Au coin du feu. Desgevraagd geeft Marie tips over de omgeving om een fijne dag te hebben. Maar ook kan je met de goed werkende gratis WIFI zelf wat opzoeken. Kom je terug dan zal de luxe van je kamer met privé-badkamer je erbazen. Hoier kom je niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk in een heerlijk bed terecht. Ook fijn is dat er voor je auto een afgesloten parkeerplaats is. We hebben heel wat mindere Gities d'Hotes bezocht, maar betere nauwelijks. Tot een volgende keer in "Au coin du Feu".