Hotel Coq Hôtel Cocquempot

FrankrijkNord-Pas de CalaisMontreuil sur Mer

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Coq Hôtel Cocquempot voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 3 reviews

8.3FantastischScore uit 3 reviews

0Tonen op kaart

3 Reviews over Coq Hôtel Cocquempot

• 8betty Moriau25-08-2010

Rustig hotel.

Zeer goed gelegen hotel. Prima ontbijt. Verzorgd restaurant waar ook veel lokale gasten komen. De kamers liggen op een binnenkoer zodat het er erg rustig is om te slapen. De parking van het hotel is duur, maar er is ruim voldoende parkeergelegenheid in de straten rond het hotel. Onze kamer was nogal klein, maar wel met een moderne badkamer. Het personeel is vriendelijk. Een pluspunt is ook dat je gratis kan gebruik maken van internet. Vanuit Montreuil kan je makkelijk naar de kust en naar de baai van de Somme.

• 8G van Zwol13-07-2010

Goed! voor herhaling vatbaar!

zeer goed ontvangen en mooie kamer was slechts voor 1 nacht op weg naar huis

• 9V. van der Hoop29-08-2008

Heel goed, leuk hotel, alleen al voor het ontbijt

In afwachting van onze overtocht naar Engeland via Calais, hier een nacht geslapen. Sfeervol stadje, leuk om rond te lopen met oude stadswallen. Geweldige kamer in gebouw gelegen achter het hotel aan binnentuin met terras. Mooi en goed ingericht, modern sanitair. Uitstekend eten en vriendelijk personeel. En het ontbijt: bijna nergens (in Frankrijk) zo uitgebreid en lekker ontbijt gehad. Een echte aanrader!

Hotel Coq Hôtel Cocquempot info

Facilities