Camping Les Jardins de la Mer

Camping Les Jardins de la Mer
7,6

• Activiteiten7,8
  • Sfeer in stad8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins de la Mer voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Les Jardins de la Mer in het Nederlands

Anders

Beheerders spreken totaal geen Engels of Duits. Niet erg professioneel.

Camping ligt gunstig op strand / zee. Zwembad iet wat te klein en was 3 dagen buiten werking ivm technische probleem. Douches -wasruimte gingen om 22.00 op slot. Absurd met warm weer. Kampeerders konden nergens tandenpoetsen!

Kampeerplaatsen zelf zijn rommelig en te dicht op elkaar.

We kregen niet de vroegtijdig gereserveerde plaats die ook al door ons was betaald. We belanden tussen huisjes op een te kleine plek tussen de struiken . Zelf aan de slag gegaan om ruimte te creëren. Wel aanwezig een stroomkabel maar helaas geen water, dat op de andere plek wel was. Buren waren ongemanierde ruziemakende/ schreeuwende/ scheldende mensen met blaffende honden ( nr. 195- R202 )Deze mensen raakte steeds in familie conflicten waar we getuigen van waren. Andere huisjesbewoners ( Franse eigenaren/huurders) vonden het soms gênant en vertrokken dan maar weer schouderophalend en hoofdschuddend. Geen leuk deel van de camping met die vaste bewoners. Daar horen geen toeristische kampeerders te staan.

Verder werd er veel onderverhuurd binnen families met dezelfde karakters.

De website met foto's van Le Lagon en La Cascade-Sporting en de prospectus zien er interessant uit en beloofd heel wat, maar het is niet allemaal werkelijk zo. We zijn gebleven voor het strand en de omgeving, maar er moet daar nog wel e. e .a gebeuren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Jardins de la Mer in Merlimont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Jardins de la Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.