Hotel Du Croise

Kleine hotelsWeer vandaag13°11°
Hotel Du Croise
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Du Croise voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Du Croise in het Nederlands

Anders

Gewoon een leuk hotel

Heleenalledas
10-6-2014

hele aardige beheerders, spreken alleen Frans, goede bedden, lekker ontbijt

Prima uitgangspunt voor bezoek aan Lille

Prummie
10-9-2011

Het hotel ligt vlakbij een tramhalte, waarmee je in ca 10 minuten op het centraal station staat van Lille en zo het centrum in loopt.

Voor een 2-sterren hotel vond ik'm al heel compleet. fohn, televisie en airco op de kamer. Ontbijt wordt op de kamer geserveerd en is niet inclusief. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt, maar het zag er wel ok uit. Prijs zeker waard in het braderie weekend, want juist in dat weekend betaal je al snel 2 keer zo veel. Dit hotel heeft gewoon de tarieven aangehouden, die ze altijd hebben in het weekend, da's een plus tov de andere hotels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Croise in Marcq-en-Baroeuil (Pas de Calais), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Croise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.