Hotel Premiere Classe Dunkerque Sud - Loon Plage

Hotel Premiere Classe Dunkerque Sud - Loon Plage

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Dunkerque Sud - Loon Plage voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Premiere Classe Dunkerque Sud - Loon Plage in het Nederlands

Niet doen!!! Vies, oud, onvriendelijk.

cmkk
12-5-2012

Vriendelijk ontvangen en dat was direct het laatste goede. Oude kamers, lekkende, verroeste, vieze (haren) en kapotte (douchekopbevestiging) douchecabine. Om naar het toilet te gaan moesten we gedeeltelijk over het bed klimmen. Veel herrie op de gangen en buiten. Dit hotel wordt ook truckers en zakenlieden gebruikt dus het gaat de hele nacht door. Bedden waren slecht, oud en onfris. Sigarettenrook en andere geuren drongen 's ochtends in onze kamer door. 's Ochtends klagen bij de receptie leverde alleen opgetrokken schouders op. Heel veel verschil binnen het Premiere Classe merk blijkbaar. Later klacht via internet is nooit meer beantwoord. Een schande voor de Franse gastvrijheid.

eenvoudig hotel dicht bij ferry

Jean-Pierre
14-6-2009

Dit eenvoudig hotel dient puur als overnachting als je met de ferry van dunkerque naar dover wil. Voor andere doeleinden zou ik het niet aanraden. De ligging is op nog geen 5 minuten van de ferry.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Dunkerque Sud - Loon Plage in Loon-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Dunkerque Sud - Loon Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.