Hotel Kyriad Dunkerque Sud - Loon Plage

Hotel Kyriad Dunkerque Sud - Loon Plage
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Dunkerque Sud - Loon Plage voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Kyriad Dunkerque Sud - Loon Plage in het Nederlands

Je krijgt waarvoor je betaalt.

Toine
3-8-2015

Kleine kamer. Slechte bedden. We hadden een dubbele kamer voor 1 nacht. Op 1 van de kamers zat een keukentje. Deze was vies en stonk enorm. Het tweede bed had een zeer dun matrasje. Het beddengoed was schoon, maar erg klam/vochtig. De kamer was niet duur, maar dan moet je dus ook niet veel verwachten.

Goed overnachtingshotel

J
10-9-2013

Kleine maar schone kamers en stevige matrassen.

Engels sprekend personeel.

In het naast gelegen Campanile hotel kan 's avonds gegeten worden, of in het Poivre Rouge; een grill-restaurant. Allebei vanaf 19u

Vijf minuten rijden naar de haven.

simpel hotel voor 1 nacht

Fam Wollie
8-7-2012

heb er overnacht ivm zakenreis, simpel hotel, geen eigen restaurant en een simpel ontbijt.

Goed genoeg.

Eric van Schuppen
19-10-2009

Het hotel is goed bereikbaar en mooi gelegen. Aan de boulevard. Op loopafstand een paar restaurants en de vertrekhaven van de boot naar Engeland. De dag voor ons vertrek naar Engeland via Calais hebben we hier overnacht, omdat in Calais de hotels duurder of vol waren. Doen we zeker nog een keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Dunkerque Sud - Loon Plage in Loon-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Dunkerque Sud - Loon Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.