Hotel Campanile Dunkerque Sud

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Dunkerque Sud voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Campanile Dunkerque Sud in het Nederlands

Prima voor een overnachting.

Jan
5-9-2015

Voor een bezoek aan Duinkerken zijn wij hier een nacht gebleven. De kamers zijn schoon en het sanitair was smetteloos. Receptie spreekt UK en het restaurant is goed te doen. Ondanks redelijke drukte (Vrijdagavond) en grote club sporters, toch snel het eten op tafel. Airco op de kamer was heerlijk hoewel het wat klein was allemaal om ons heen. Prima geslapen op goede matrassen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Dunkerque Sud in Loon-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Dunkerque Sud zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.