Sorteren

Reviews over Loon-Plage

Prima voor een overnachting.

Jan
    5-9-2015

Voor een bezoek aan Duinkerken zijn wij hier een nacht gebleven. De kamers zijn schoon en het sanitair was smetteloos. Receptie spreekt UK en het restaurant is goed te doen. Ondanks redelijke drukte (Vrijdagavond) en grote club sporters, toch snel het eten op tafel. Airco op de kamer was heerlijk hoewel het wat klein was allemaal om ons heen. Prima geslapen op goede matrassen.

Goed overnachtingshotel

J
    10-9-2013

Kleine maar schone kamers en stevige matrassen.

Engels sprekend personeel.

In het naast gelegen Campanile hotel kan 's avonds gegeten worden, of in het Poivre Rouge; een grill-restaurant. Allebei vanaf 19u

Vijf minuten rijden naar de haven.

Goed genoeg.

Eric van Schuppen
    19-10-2009

Het hotel is goed bereikbaar en mooi gelegen. Aan de boulevard. Op loopafstand een paar restaurants en de vertrekhaven van de boot naar Engeland. De dag voor ons vertrek naar Engeland via Calais hebben we hier overnacht, omdat in Calais de hotels duurder of vol waren. Doen we zeker nog een keer.