FrankrijkNord-Pas de CalaisLommeHotels LommeHotel Kyriad Lille Ouest - Lomme

Hotel Kyriad Lille Ouest - Lomme

FrankrijkNord-Pas de CalaisLomme

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Kyriad Lille Ouest - Lomme voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.3VoldoendeScore uit 4 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Kyriad Lille Ouest - Lomme

• 3jessie05-06-2017

Nooit meer !

In de omschrijving gaven ze weer Lille is bereikbaar met openbaar vervoer. Dat is waar maar het is de laatste halte. De jongen aan het onthaal is een uitvijzer en kleed elke vrouw uit met zijn ogen, totaal onprofessioneel! Hij kent totaal zijn grenzen niet ! Het toilet beneden was vies en daardoor hadden we al schrik van het sanitair op ons kamer maar dat viel mee als je niet te nauw keek. Het ontbijt was zijn 9 euro totaal niet waard, had eigenlijk liever een croissant en koffie gegeten en gedronken op straat. Er was van verschillende dingen te weinig en werd te laat bijgevuld. Ook bij het uitchecken bij de juffrouw kon de jongen het niet laten om zich nog eens op te dringen. Spijtig voor die juffrouw maar zij moest blijkbaar naar hem luisteren, totaal onverstaanbaar !

• 7Wilfred30-03-2013

Aardig hotel voor citybreak naar Lille

Dit hotel ligt pal aan de snelweg.( geen overlast). Je kunt te voet het viaduct oversteken om bij een groot winkelcentrum te komen ( met een Ikea). Ook de metrohalte ligt daar. Net achter het winkelcentrum ligt een groot terrein met allemaal restaurants, cinema's en nog een paar grote winkels. 's'Avonds zou ik adviseren om er met de auto heen te gaan.

• 8Rita van Poeyer12-08-2011

net en schoon hotel

prima hotel voor 1 of 2 overnachtingen. Kamer niet groot, maar schoon, keurige badkamer. Receptie heel vriendelijk, en een goed ontbijt voor 8,50. Metrostation is ca. 500 meter lopen, je bent zo in het centrum van Lille. Ligt aan de hoofdweg, dus geen gezoek, je zit meteen weer op de grote weg. Zou dit zeker aanbevelen voor b.v. de antiekmarkt met overnachting.

• 7Mirco21-10-2010

Goedkope overnachting

We hebben hier 1 overnachting geboekt voor de brocante markt. Centrum lille makkelijk bereikbaar via de metro. Kamers niet groot maar redelijk. Bedden waren voldoende en schoon. Ontbijt is wat aan de karige kant maar wel voldoende. Als het druk is, is er te weinig parkeerplaats beschikbaar. Geen gebruik gemaakt van restaurant. Vriendelijke receptie verstaan bijna geen engels.

Hotel Kyriad Lille Ouest - Lomme info

• HuisdierenBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij