Hotel Novotel Lille Centre Grand Place ****

Hotel Novotel Lille Centre Grand Place ****

Hotel Novotel Lille Centre Grand Place
Hotel Novotel Lille Centre Grand Place
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Lille Centre Grand Place voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Novotel Lille Centre Grand Place in het Nederlands

Prima prijs kwaliteits verhouding

Eric, 19-12-2017

Prima gelegen in Lille Centrum, mooie kamers, prima diner en ontbijt, schoon.

Parkeren kun je het beste doen in de achtergelegen parkeergarage Nouveau Siècle op een paar minuten lopen.

Voor de deur parkeren is erg druk en ook duurder dan de garage.

Wij zaten er met 2 volwassenen en 1 kind van 15 jaar via touroperator voor 198 euro voor 2 nachten incl. 2 x ontbijt, 1 x diner en 24 uur gratis parkeren in de garage Nouveau Siècle.

Ook nog 3 kaartjes voor het reuzenrad op de kerstmarkt inclusief. 👍

Lille is heel leuk

Neth, 23-7-2017

Het hotel ligt net uit de drukte, maar heel centraal! Je loopt 2 min en je staat in het centrum. Het centrum is leuk om te wandelen, eten en drinken jun je er ook goed doen kijk wel van te voren waar je heen wilt. Ontbijt in het hotel is echt prima👍

Fijn hotel, prima gelegen

Hans, 16-9-2016

Prima gelegen hotel waar het goed is. Mooi en schone kamer en een prima ontbijt. De auto kan goedkoop worden geparkeerd achter het hotel in de openbare garage. Wij hadden geen negatieve opmerkingen over dit hotel.

Perfecte ligging bij de musea en de winkels

Johan Tiller, 4-8-2016

Prima hotel. Had alles wa't we wensten

Enig minpuntje. Tapijt is in de gang en de kamers aan vervanging toe

Maar verder alle lof

Uitstekend

Hannah, 1-5-2016

Zeer aangename, ruime kamer, vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijtbuffet!

Heerlijk Hotel dichtbij het centrum!

Joyce, 7-9-2015

We werden vriendelijk ontvangen en konden gelijk in de kamer. De parkeergarage was om de hoek en op loopafstand zeer goed om te doen. Ruime kamers, een lekker douche en in de ochtend een zeer goed ontbijt, zeker voor Franse begrippen. Denk hierbij aan verschillende soorten brood, yoghurt, fruit, engels ontbijt ( worstjes, ei en bacon) verder allerlei soorten drinken. Verder zit het hotel echt dicht bij het centrum en is alles heel goed op loopafstand te doen. Zeker een aanrader!

Kan er mee door

Pieter Simons , 27-7-2015

Mooi hotel alleen veel te basic voor mij. Zelfs voor een zakelijk persoon

Precies de verwachting waar gemaakt.

Daan, 22-8-2014

Prima uitvalbasis voor een meerdaags bezoek aan Lille. Ontbijt goed verzorgt en voor Franse begrippen zeer uitgebreid. Kamer schoon en goed onderhouden.

Mooi modern hotel,gunstig gelegen

roos0077, 5-5-2014

Hotel is modern en heeft ruime kamers,ligt gunstig vlak bij het centrum.

10 minuten lopen vanaf het station.

Ontbijt zeer uitgebreid.

Midden in centrum gelegen hotel. 4 sterren wat overdreven. Goed verzorgd ontbijt. Kamer ok, niks bijzonders eigenlijk met uitzicht op kale muren (1ste etage). Mooie fitnessruimte, prima snel internet. Minpuntje: in de kamer staat op hotelinfo geschreven dat je de kamer op zondag tot 17.00 uur mag houden, echter we moesten toch uitchecken om 12.00 uur vanwege de drukte. Nep eigenlijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Lille Centre Grand Place in Lille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Lille Centre Grand Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Lille Centre Grand Place scoort een 8.13 uit 10 op basis van 19 reviews.