FrankrijkNord-Pas de CalaisLilleHotels LilleHotel Ibis Budget Lille Centre

Hotel Ibis Budget Lille Centre

FrankrijkNord-Pas de CalaisLille

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ibis Budget Lille Centre voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 5 reviews

5.6VoldoendeScore uit 5 reviews

0Tonen op kaart

5 Reviews over Ibis Budget Lille Centre

• 7Theo & Yvonne28-09-2015

keurig budget hotel

Het is inderdaad een budget hotel maar mede door de ligging t.o.v centrum goed te doen. Je krijgt een code voor toegang tot je kamer. Niets extra op de kamer, twee persoons bed en dwars daarover een één persoons bed. 2 handdoeken in de badkamer maar niets extra. Kamer heeft een kale uitstraling maar goed het is dan ook budget. kamer is netjes, bed is goed en douche is akkoord. Ontbijt is voldoende en parkeren onder in de garage kost nu € 6,oo. Aan de balie kun je een plattegrond krijgen voor het centrum waar je in 10 minuten naar toe loopt.

• 3Donna12-07-2013

Viel erg tegen

Het kan allemaal net, maar dat we genoten hebben van ons verblijf in dit hotel kan ik niet zeggen. Service en klantvriendelijkheid zijn helemaal afwezig.

• 7frankenmarina01-05-2011

prima hotel en goede centrale ligging

prima prijs/kwaliteit verhouding, centraal gelegen en goede parkeergarage voor 5,0 per nacht.

• 6Marcel28-07-2008

Voor wie goedkoop nabij het centrum wil zitten.

Voor de lage prijs verwachtte ik niet veel. Maar het viel 100% mee. Met de auto is het hotel makkelijk te bereiken. Bovendien kun je voor slechts € 5,- 24 uur in parkeergarage onder het hotel staan. Kamers zijn erg eenvoudig maar netjes. Het bed sliep goed en de douche was krachtig en warm. Het ontbijt viel voor de prijs van € 5,- erg mee. Er waren verschillden soorten (vers !!!) brood, boter, kuipjes chocolade pasta en jam, koffie, yoghurtjes en aangelengde vruchten sappen. Vanwege de goede ligging nabij het centrum en de gezellige Vieux Lille om de hoek een aanrader voor wie goedkoop op loopafstand van het centrum wil zitten.

• 5E.J. Holtrop10-06-2008

Goedkoop hotel maar weinig kwaliteit. Het ontbijt was slecht: niets anders dan wat droog stokbrood, crackertjes en jam. Kamer was redelijk netjes maar niet echt schoon, er hing ook een muffe geur. Geen aanrader dus. Overigens wel op loopafstand van centrum + station.

Hotel Ibis Budget Lille Centre info

Veilig betalen met