Hotel Grand Hotel Bellevue ***

Review geschreven door JP

Kan beter

JP,
25-10-2010

Goed bereikbaar en midden in het centrum gelegen hotel. Meer dan genoeg parkeerfaciliteiten in de nabije omgeving (Eur 15 p/d). Dit Hotel laat je via allerlei foto's aan de muur graag meedelen in haar vroegere glorie, maar deze grandeur wordt nu echt niet meer gehaald. Personeel is vriendelijk en beheerst het engels vrij goed. Wij hadden kamer 211 en deze was op zijn zachtst gezegd behoorlijk klein en nogal fantasieloos en onpraktisch! Bed ook vrij klein en matrassen nogal aan de harde kant. Uitzicht op triplex dak van ontbijtzaal. Ontbijt (Eur 13 P/P)was verder uitstekend. Conclusie: goed, je kan er slapen en het is prachtige uitvalsbasis maar voor hetzelfde geld is er zelfs in het centrum van Lille beter te krijgen of voor minder geld dezelfde kwaliteit (hotel mag dan 3 steren zijn, kamer 1.5 ster en dat voor 95 Eur P/n)