Hotel Grand Hotel Bellevue

Hotel Grand Hotel Bellevue
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Bellevue voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Grand Hotel Bellevue in het Nederlands

Onderhoud matig/slecht

Prijs (150euro) veel te hoog voor wat je krijgt

Schoonmaak houdt niet over

Toilet oud, vies

Goede locatie maar zeer kleine badkamer

Loes
26-10-2010

Wij sliepen in kamer 108 en het was een goed verblijf. Ook heel behulpzaam en vriendelijke receptioniste. Alleen 1 minpunt. De badkamer is echt veel te krap. We twijfelden of we een andere kamer zouden vragen. De wc was in een hoekje geschoven tussen 2 muren ( je zat dus letterlijk ingeklemd) en ook in en uit de douche stappen was een hele klus. Wanneer je dus zwanger bent of maatje 46 hebt zou ik toch een andere kamer vragen..

Kan beter

JP
25-10-2010

Goed bereikbaar en midden in het centrum gelegen hotel. Meer dan genoeg parkeerfaciliteiten in de nabije omgeving (Eur 15 p/d). Dit Hotel laat je via allerlei foto's aan de muur graag meedelen in haar vroegere glorie, maar deze grandeur wordt nu echt niet meer gehaald. Personeel is vriendelijk en beheerst het engels vrij goed. Wij hadden kamer 211 en deze was op zijn zachtst gezegd behoorlijk klein en nogal fantasieloos en onpraktisch! Bed ook vrij klein en matrassen nogal aan de harde kant. Uitzicht op triplex dak van ontbijtzaal. Ontbijt (Eur 13 P/P)was verder uitstekend. Conclusie: goed, je kan er slapen en het is prachtige uitvalsbasis maar voor hetzelfde geld is er zelfs in het centrum van Lille beter te krijgen of voor minder geld dezelfde kwaliteit (hotel mag dan 3 steren zijn, kamer 1.5 ster en dat voor 95 Eur P/n)

Goed, centraal hotel voor een stedentrip

Joost
31-5-2009

Plus:

- Zeer centraal (aan de Grote Markt) gelegen

- Prima ontbijt

- Redelijk ruime kamer

Min

- bad was een beetje verstopt (kamer 424, niet gemeld want overkomelijk probleem)

Aanrader voor een stedentrip! Wij parkeerden voor nog geen 12 euro p/d in nabij gelegen garage Nouveau Siècle.

2008

Het hotel zit midden in de stad

Michelle Kerstjens
15-3-2008

Het hotel zit midden in de stad. Om de hoek is een prachig plein en veel restaurants. Makkelijk te bereiken met de auto. Vriendelijk personeel die Engels spreken.

2007

Prima stadshotel met uitstekende ligging in het centrum van Lille en op loopafstand van station Lille Flandres. Ontbijt was goed en uitgebreid.

grandiose ligging, mooie kamers, ontbijt niets speciaal

vertommen guy
28-8-2007

grandiose ligging, mooie kamers, ontbijt niets speciaal maar ok!

bar met goeie cocktails....

2005

Ideaal gelegen hotel midden in het centrum van Lille. Netjes en sfeervol ingerichte kamers (erg klein). Prima ontbijtbuffet. Vriendelijke receptie.

Sfeervol hotel, vraag alleen wel de ruimere kamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Bellevue in Lille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.