Weer vandaag3°-4°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Express by Holiday Inn Lille voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Express by Holiday Inn Lille in het Nederlands

perdefkt !!!

peter,
19-2-2018

verbleven in holiday inn centre, top hotel, enigste negatieve kleine krappe parkeerplaatsen, maar prime kamers en ontbijt top !, mooie centrale ligging, alles op loopafstand, ideaal voor weekendje ont stressen

Gereisd met partner in februari 2018

Goed hotel voor citytripje

Kristien,
      22-9-2017

Kamer was ruim genoeg en proper. Badkamer ietwat aan de versleten kant, maar wel nog oké. Ontbijtruimte was eerder klein, ze deden hun best om alles aan te vullen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Wat een genot

Daniël en José
      30-9-2016

Lekker gelegen net buiten het centrum. Naast een Carefour, dus altijd in de buurt wat je snel nodig hebt. Alles is op loopafstand te bereiken. Rustig hotel met stille kamers met een ruime badkamer met douche. Alles wat je nodig hebt en vriendelijk personeel wat ook Engels spreekt.

Ontbijt wat aan de simpele kant maar dat is dan ook in de prijs inbegrepen. Alles schoon en prima overzichtelijk.

Gereisd met partner in september 2016

Fijn hotel op een prima plek

José Weijs
      28-9-2016

Het hotel ligt zowel op prettige afstand van het centrum (zowel lopend als met de metro). OV ligt pal op de hoek. Voldoende eetgelegenheden in de nabije omgeving (houd alleen rekening met voor ons gevoel vreemde openingstijden). In de omgeving kun je het museum des beaux arts bezoeken (Nederlandse audio tour bij de entree prijs inbegrepen is zeer de moeite waard). Ook in de omgeving de (klein, maar fijne) Zoo en een leuk park. Voor shoppen is de overdekte mall meer aantrekkelijk, maar ook onoverdekt zijn er leuke shops te spotten. Wij hadden een fijne kamer met (de) royale badkamer, prima bed met stevig matras. Ontbijt op zich prima (wij zijn verwend dus 3 dagen hetzelfde gaat wel een beetje vervelen). Vriendelijk personeel die echt zijn best doet all les in het Engels uit te leggen.

Gereisd met partner in september 2016

Goed hotel met een goede ligging

Lies
      2-4-2016

Op wandelafstand van t centrum, proper hotel, goede bedden, ideaal voor een shoppingtrip. Kleine kamers maar wel goed uitgerust. Gratis WiFi op kamer en beveiligde parking. Basis ontbijt met verse producten. Aanrader.

Gereisd met partner in maart 2016

Tof verblijf voor korte periode

Jonas
      17-3-2015

We hebben 2 nachten overnacht in dit hotel en het was geweldig, wel voor een kort verblijf want het zijn redelijk kleine kamers.

Gereisd met partner in februari 2015

Bezoek aan de brokante markt in Lille

Andy en Monique
      12-2-2015

Mooie omgeving hotel was prima en de markt erg appart

Gereisd met partner in januari 2015

Goed Hotel

Dennis
      16-11-2013

Goed hotel met goede ligging en de prijs kwaliteit is goed

Gereisd met vrienden in december 2012

Prima centraal gelegen hotel

Simone
          9-9-2013

Prima centraal gelegen hotel, bezocht ijdelst de braderie, top ligging

Gereisd met partner in augustus 2013

Prijs/kwaliteit redelijke verhouding

grieksezon
          14-8-2013

Minpunten: te kleine bedden, schimmel in badkamer, slecht ontbijt en koffie.

Pluspunten : goede matrassen, kamer schoon, wc's in lobby schoon, ondergrondse afgesloten parkeergarage. Vriendelijk receptiepersoneel.

Voor ontbijt kun je beter dan de Turk gaan richting centrum. Een paar huizen verderop, vers stokbrood, lekker en goedkoop. Op de vertrekdag mochten we de auto nog laten staan zonder bijbetaling. In vakantieperiode geen bar en restaurant in het hotel. Nette buurt. Op dinsdag en donderdag een grote markt nabij het hotel Als je buiten komt links af.

Gereisd met partner in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn Lille in Lille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn Lille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.