Tijdelijk €25 aanbetaling

De la Treille

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De la Treille voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 4 reviews

7.3GoedScore uit 4 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over De la Treille

• 7Yolanda03-09-2017

Aardig hotel in het uitgaanscentrum van Lille

Het hotel is gelegen midden in het (uitgaans) centrum van de stad. Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping met schuine wanden, het was er zeer warm. Er kon 's nachts geen raam open ivm herrie van buiten. Douchen in bad, waar je niet in kon staan vanwege de schuine wand, gaf door het ontbreken van een douchewand, een waterballet. Goede bedden en prima ontbijt. Aardig personeel. Parkeren in de openbare parkeergarage of ergens in de buurt. Het hotel heeft geen parkeergelegenheid.

• 7Niels28-08-2010

mooie ligging,kleine kamer

wij hebben hier 1 nacht overnacht (2persoonskamer) en de kamer viel enigzins tegen (zeer klein en ouderwets). Wel hadden we een balkon en was de kamer goed schoon. Parkeren bij het hotel is niet mogelijk maar parkeren is mogelijk bij de parking van de Opera en dit is maar 100meter van het hotel vandaan (dus goed tedoen). De ligging van het hotel was uitstekend,je zit gelijk midden in het oude centrum van Lille,veel winkels,restaurantjes etc. Het ontbijt viel ons wel wat tegen,taai stokbrood en weinig keus.

• 8Nanda13-04-2010

Leuke locatie, kleine kamers

Het hotel staat vlak naast de Rue de la Monnaie, in Vieux Ville (het oude centrum). Het is 's nachts wel een beetje lawaaierig buiten, dus hou het raam dicht. Maar ja, dan sterf je wel weer van de hitte.

Het is allemaal erg ienie-minie en ouderwets ingericht. Maar de eigenaar en zijn zoon (= de man van de receptie) bedoelen het vast goed!

Best een beetje duur voor wat je krijgt.

• 7Sophie26-12-2007

Dit hotel ligt zeer centraal, midden in het gezelligste gedeelte van Lille met veel winkels, restaurants en cafeetjes. Parkeergelegenheid is om de hoek en kost ongeveer 14 euro per 24 uur. De kamers zijn verouderd maar wel netjes en de gebloemde gordijnen worden gecompenseerd door een flatcreen op de kamer. Verwacht geen overbodige luxe maar prijskwaliteitverhouding is hier super. Mocht het kunnen vraag dan een kamer aan de achterzijde,wij hadden een kamer aan de voorkant met mooi uitzicht over het plein maar ik ben een lichte slaper dus werd al vroeg wakker door de auto's(mijn man overigens heeft nergens last van gehad). Supergezellige stad, leuke kleine straatjes met overal leuke zaakjes en winkeltjes. Maakt een studentikoze indruk maar ook de shoppers( 3 Hugo Bosswinkels gezien) komen hier volledig aan hun trekken.

Hotel De la Treille info

Het complex