Weer vandaag28°
Hotel Couvent des Minimes

We hebben een aantal aanbieders voor Couvent des Minimes voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Couvent des Minimes in het Nederlands

Prima

Esther
13-10-2017

Het hotel is van buiten en beneden echt adem benemend mooi! Het ontbijt was heerlijk. De liften waren het hele weekend kapot en werden ook niet gemaakt en het trappenhuis waar we doorheen moesten was ronduit smerig en werd niet schoongemaakt. De kamer was ruim en het bed goed. Verder gedateerd en kastenwand kapot en werd ook niet gemaakt. Echt zonde van een pracht hotel dat ze de helft zo laten verslonzen. De locatie is top en het personeel in het horeca gedeelte super.

Mooi hotel, zeer gunstige ligging in de stad

Linda
4-11-2012

Goede service, mooi hotel, kamers OK. Zeer goede ligging in de stad. Goed eigen restaurant, maar ook zeer veel eetgelegenheden in de buurt vermits je midden in de stad verblijft. Eigen parking, maar wel betalend (€ 18/dag)

Gereisd Met partner in november 2012

Uitstekend 4* hotel in hartje Lille

anne-marie
16-4-2012

Uitstekende ligging in 'vieux Lille, op wandelafstand van de vele winkels en restaurants. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd Met vrienden in januari 2012

D-reizen

Ideaal hotel voor een weekendje Lille!

Luc
2-8-2011

Een prima hotel, dat op loopafstand van het centrum ligt. Service is goed en vriendelijk. Kamers zijn ok, niet bijzonder maar schoon en functioneel. Superior room heeft wat meer ruimte, maar badkamer zou eens vernieuwd mogen worden. Bar is stevig aan de prijs, maar je zit wel lekker. Als je dit niet wil betalen, dan zijn er voldoende bars op loopafstand te vinden. Als wij weer naar Lille zouden gaan, dan is dit hotel onze eerste keus!

Gereisd Met partner in juli 2011

Goed hotel

Natalie
3-11-2010

Verbleven voor 1 nacht van 30/11 tot 31/11. Zeer vriendelijk ontvangen, 1 kamer was al klaar, de andere nog niet. Parking was een beetje wringen, maar je stond tenminste veilig, 13 euro betaald voor 1 nacht en zondag nog een ganse dag gratis mogen blijven staan! Kamer 1 was (119) ruim en zeer verzorgd, badkamer kon je in walsen, alleen was het bad slecht gemaakt, douchekop stond verkeerd geplaatst zodat je, als je wou douche, in het bad moest gaan zitten zodat de vloer niet kletsnat zou worden. Water werd koud en dan weer warm, voor de rest niks op aan te merken. Kamer 2 (403) was onder het dak, dus weinig ruimte en een veel kleinere badkamer, bad met douchekop wel in orde, alleen hetzelfde probleem met het water. Ontbijt dik in orde, vers fruitsap, croisants, chocokoeken, alles aanwezig! Stad is super leuk, mooie winkels en genoeg keuze om een terrasje te doen en lekker te drinken en te eten!! Hotel zouden we nog boeken.

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

Rustig gelegen kwaliteitshotel

Sabine en Marc
8-2-2010

Hotel is een mooi gerestaureerd oud klooster. Het restaurant en de bar zijn gelegen op de overdekte binnenkoer. Goed ontbijtbuffet en een heel goed restaurant met uitstekende bediening. De consumpties in de bar zijn nogal prijzig. De kamers zijn mooi ingericht maar eerder aan de kleine kant.Parkeren op de parking van het hotel kost 13 euro per dag.

Gereisd Met partner in Mon Feb 08 2010 22:37:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

Cindy en Bram Caris
21-1-2010

Het is een prachtig hotel, rustig gelegen maar toch op loopafstand van het centrum. Hele leuke locatie, goed aangekleed en onderhouden. Het personeel is heel vriendelijk. Het eten (wij hebben alleen ontbeten) is erg uitgebreid en goed. Hele ruime kamers, ruime badkamer. Kortom, helemaal goed !

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

zalig onthaasten!

jacqueline & rené
10-3-2009

dit hotel is erg rustig gelegen, zalig om te vertoeven en mooi en rustig! voor kinderen is er niet veel te beleven in het hotel. daarom is het er waarschijnlijk zo rustig! prima voor een weekendje uit met zijn 2: shopping & cultuur in een prachtige stad!

Gereisd Met partner in maart 2009

zeker vatbaar voor herhaling

familie george belgie
8-2-2009

boekten dit hotel reeds diverse keren.is zeer goed maar rustig gelegen, niet ver van het centrum ( 5 min ). is een verbouwd oud klooster met schitterende binnenplaats dienstig als lounge en restaurant.Kamers zijn zeer goed uitgerust en prima onderhouden. goed ontbijtbuffet. service is goed. enig nadeel: betalende parking aan het hotel met beperkt aantal plaatsen. goedkoop met internet te boeken voor weekend.

Gereisd Met partner in Sun Feb 08 2009 13:40:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Prima hotel, echt een aanrader, personeel super en het We

13-11-2006

Prima hotel, echt een aanrader, personeel super vriendelijk en het eten super goed. We gaan er zeker nog eens naartoe.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Couvent des Minimes in Lille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Couvent des Minimes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.