Hotel Citadines Lille Centre

Hotel Citadines Lille Centre

8Fantastisch

Frankrijk, Nord-Pas de Calais, Lille

Op vakantie geweest naar Citadines Lille Centre?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Citadines Lille Centre voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

6 reviews over Hotel Citadines Lille Centre

• 10Charlotte21-12-2015

Leuk goed beveiligd hotel op top locatie!

Afgelopen weekend hier verbleven en dat is super bevallen. Het hotel is goed beveiligd en super netjes en schoon. De lift vonden wij een beetje eng, dus vroegen we een kamer op lagere verdieping en dat was geen probleem. Het baliepersoneel sprak goed Engels en was vriendelijk. Ontbijt voor 10 euro was prima, van alles te kiezen en lekker. De ligging van het hotel is werkelijk ideaal, aan de rechterkant het grote winkelcentrum Euralille en aan de linkerkant loop je het zebrapad over en ben je in de stad. Garage onder het hotel aan te raden voor 30 euro per weekend, in de andere garages betaal je 40 euro per 24 uur. Wij vonden het allemaal super. Enige dat je even moet weten is dat er maar 1x per week schoonmaak en handdoekenwissel is. Dus neem of zelf een handdoek mee of wees zuinig met de set die je krijgt. Wij kregen na vragen overigens gewoon schone handdoeken mee, maar handig om te weten.

Gereisd met vrienden in december 2015

• 8Sandra24-12-2014

Mooie uitvalsbasis

Als je niet bang bent voor waggelende Franse liften moet je een zo hoog mogelijke appartement kiezen. De 4p appartementen met aparte slaapkamers zitten op de 4hoeken van de flat. Vanaf de 'huiskamer' heb je aan 2 kanten grote ramen met uitzicht over destad. Het hotel staat bovenop de parkeergarage en een immense carrefour, waar je zo iets ophaalt voor een heerlijk ontbijt; of een maaltijd voorin de magnetron. De koelkast ziet er schoon uit maar als je even open laat stinkt het hele appartement naarfranse kaas. De afzuigkap veel aangehad! Wat na ieder verblijf schoon moet is netjes, maar op dingen die af en toe moeten- ramen lappen, ventilatieroosters-, etc. Is de Franse slag van toepassing. In de slaapkamer goed leeslicht, maar niet in de huiskamer met opklapbed(waarop 1deken, hadden er van mij wel 2 mogen zijn. Lekkere douche ( in bad), het water in lille is wel raar geel. Aparte wc is fijn als je met 4 bent.

Gereisd met oudere kinderen in december 2014

• 8marloes29-07-2014

super ligging

afgelopen weekend in dit hotel geweest. het is een goed hotel/appartement. het zijn ruime kamers. wij hadden een kamer met aparte ruimte voor wc en badkamer. de ligging is super als je van winkelen houd. het hotel ligt direct aan shopping centre euralille en de binnenstad is ook vlakbij. er zijn ook wat negatieve punten. je moet goed opletten met de garage. daar kan je maar vanaf 1 kant in. wat ook een minpunt is, maar die is meer persoonlijk. de kussens zijn waardeloos en het personeel spreekt zeer moeizaam engels en begrijpen je ook niet goed

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 6Marc26-11-2010

Ligging is ideaal

Vier maanden voor mijn werk in Lille 'gewoond' in het Citadines. De ligging is top. Prive parking in de kelder, ideaal. Ontbijt is goed. Weinig sfeer in het hotel zelf, maar in de stad daarentegen zeker wel.

Toen ik na een lang weekend (koninginnedag) weer terug op m'n kamer kwam, bleek er ingebroken te zijn. Kluis was open gebroken. Hier werd erg vreemd op gereageerd. Ze kwamen niet eens kijken. Manager zou contact opnemen, maar nooit iets van gehoord. Vanaf dat moment was het snel gedaan met mijn verblijf in het Citadines.

Zakelijk gereisd in februari 2009

• 8Melissa06-11-2006

CItadines Lille is een aparthotel. D.w.z. dat je een appartement tot je beschikking hebt op basis van hotelservice. Je kunt dus bijvoorbeeld zelf je ontbijt klaarmaken, maar ook ontbijten in het hotel. Het hotel is goed gelegen ten opzichte van het centrum van Lille. 1 Minuut lopen en je zit in het centrum.

Gereisd in november 2006

Hotel Citadines Lille Centre info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte