Hotel Carlton

Laatste review

Gedateerd

Gea,
23-8-2016

Ligging prima. Erg veel lawaai van het verkeer. Veel te warm zelfs met het raam zover mogelijk open maar dan kon je niet slapen van het lawaai. Wellicht is de achterzijde beter. De kamer was verreweg van schoon. Veel vuile plekken op de muren en het plafond, badkamervloer was vies en er lag overal veel stof. Het meubilair sterk verouderd. Er lag een erg oud kussen op 1 van de bedden. Ontbijt overigens prima.

Kenmerken

23-8-2016

goede ligging

carine
1-11-2012

centrale ligging , beter kan niet en het ontbijt is ook in orde . mooi ingericht maar voor die prijs had ik iets meer verwacht van de kamer . Geluid van buiten kon je s'nachts goed horen en de douche in het bad was ook niet zo praktisch.

Het kan niet centraler!

Fijne, niet al te grote kamers, wel schoon (ook het bad/douche!). thee en koffie faciliteiten op de kamer. Neem wel waterfles mee, want water smaakt niet lekker.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het (dure) ontbijt, er zit een heerlijke bakker aan de overkant; Paul!

Vooral de oude stad met alle kleine winkeltjes is erg leuk!

gezellig op perfecte ligging

Ellis
11-1-2010

Dit hotel is ietwat gedateerd maar wie hier doorheen kijkt treft franse charme. Uitzicht op het operagebouw.

De kamers zijn schoon en er is voldoende badlinnen verkrijgbaar. Iedere dag schone lakens. Het ontbijt is prima geregeld, maar bij ons waren de eieren op (4*?).

De ligging is helemaal perfect, hartje centrum. Parkeren kan niet bij het hotel maar op 2 minuten lopen zit een parkeergarage (grande place) onder het marktplein. (deze is wel toegangekelijk voor publiek, op 10 minuten lopen zit parkeergarage euralille, deze is goed beveiligd).

Dit hotel is een aanrader wanneer er een leuke prijsaanbieding kan worden bedongen of gevonden omdat dan de prijs/kwaliteit-verhouding dit een perfect en romantisch uitje maakt.

Tip: wanneer je vraagt om een kop thee op de kamer wordt kostenloos een dienblad met een waterkoker en twee mokken gebracht.

2005

wegens overboeking bij hotel des tours zaten we in dit hotel, bereikbaarheid weet ik niet want het was de jarlijkse braderie en dan kun je NIET bij het hotel komen met je auto. De ligging is perfect en het hotel is een sjiek hotel in baroksfeer.lekker ontbijt en leuk uitzicht vanuit de ontbijtzaal en je kamer op de straatjes en plein van lille

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carlton in Lille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carlton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.