Hotel Auberge du Forgeron

Kleine hotelsWeer vandaag25°14°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge du Forgeron voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Auberge du Forgeron in het Nederlands

Alleenreizend

Redelijk tevreden

Dubousquet Anthony
16-7-2018

Vertaalde review

Toen we aankwamen, verwachtten we een echte privéparkeerplaats, terwijl het in werkelijkheid een privéparkeerplaats is voor 3 plaatsen voor een hotel met 14 kamers en 2 restaurants. Dan in de slaapkamer is de kast net achter de voordeur, dus het is onmogelijk om de kastdeur te openen + slechts de helft als deze stopt tegen de bevestigingsmiddelen op de voordeur. Dan op het moment van slapen, onmogelijk om het volledige zwart in de kamer te maken omdat de luiken kleiner zijn dan het raam. Zonder te vergeten dat de kamer is uitgerust met een koelkast, koelkast die bij aankomst op "warm" stond. Tot zover de minpunten, anders was de rest in orde

meer betaalbaar dan het was

15-7-2018

Vertaalde review

goede restauraties, zeer schone kamer, zeer gastvrije avond personeel

klein plat ontbijt

Warme sfeer en uitstekende tafel

10-7-2018

Vertaalde review

Ik ben een fan van dit hotel waarvan het personeel zeer gastvrije, persoonlijke kamers en vooral twee uitstekende tafels, zowel bistro-kant en gastronomisch restaurant is.

Ik kom altijd met plezier terug.

Uitstekend hotel

AZEN
    3-7-2018

Vertaalde review

Professionaliteit van het personeel gecombineerd met het comfort van het hotel. Aan te bevelen

Geweldig verblijf

gauthier bruno
    16-6-2018

Vertaalde review

Uitstekende kamer en respect voor mijn verzoeken bij het boeken

Perfect diner

Personeel aan de top

teleurstelling

Le Lan Martine
    15-6-2018

Vertaalde review

na een zeer goed diner was de nacht teleurstellend omdat het onmogelijk was om de blinds te sluiten, een van hen werd gedemonteerd, tussen het licht van de stad tijdens de nacht en de zon in de vroege ochtend, was de slaap moeilijk.

zeer middelmatig ontbijt, weinig keuze, muf gebak en weinig meegaand personeel

als

22-5-2018

Vertaalde review

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding hotel in een oude structuur staat niet de huidige moderniteit maar aangename kamer en comfortabele opening van appartement met 3 kamers toe voor een gloednieuwe week in de buurt van het hotel

Restaurant zeer goed eten in 2 restaurantservice kan 's nachts lang zijn

ONTDEKKING

19-5-2018

Vertaalde review

Zeer welkom - verfijnde en inventieve keuken - aan te bevelen

Zeer goed ontvangen

WONDERBOX
    4-5-2018

Zeer gastvrije personeel

Bistro maaltijd, zeer rijk en goed gedaan (koken en aankleden)

Warme eetkamer.

de onbekende charme van het noorden.

SmartBox
    21-4-2018

Vertaalde review

het ontbijt met champagne en zalm werd niet aan ons gepresenteerd zoals aangegeven op de doos ..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge du Forgeron in Lille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge du Forgeron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.