Hotel Auberge du Forgeron

Hotel Auberge du Forgeronstersterster

8.2Fantastisch

Frankrijk, Nord-Pas de Calais, Lille

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Auberge du Forgeron?

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge du Forgeron voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

66 reviews over Hotel Auberge du Forgeron

• 8Willy07-07-2009

Uitstekende keuken

We komen zeker terug. Oude eenvoudige en correcte kamer met volledig vernieuwde badkamer in traditioneel dorps hotel met de derde generatie als uitbaters en kok. Alles kraak proper. Gastronomische keuken; op de woensdagavond zat de zaal vol! Daar moet je zijn in Frankrijk.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8nathalie26-05-2009

super weekend

auberge du forgeron was voor ons een meevaller; klein, gezellig en overheerlijk 7-gangen menu met aangepaste wijn; zeker voor een herhaling

Gereisd met partner in mei 2009

• 6Peter Causyn15-03-2009

Niet voor herhaling vatbaar

Auberge du forgeron is best wel gezellig te noemen, maar de kamer die wij hadden was geen 3 sterren waard: zeer klein,een klein bed,een verouderde badkamer met electrisch toilet (lawaaihinder) en dakbalken waar ik een buil op het hoofd aan overgehouden heb. Het eten is niet slecht te noemen,maar de vis was niet voldoende gaar en de duif ook al niet. De porties zijn wel zeer klein en gelukkig was het een 7-gangenmenu en waren ze niet gierig met het brood, want anders waren we met honger gaan slapen. De wijn is ook behoorlijk duur. Wat de bediening betreft, die kwam nogal klungelig over en ook wij vonden de kruimels van de vorige avond nog op het tapijt bij het ontbijt. Wij hadden dit arrangement geboekt via Bongo, en ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat een en ander daar ook mee te maken heeft. Ons zien ze er in ieder geval niet terug.

Gereisd met partner in maart 2009

• 1Koen Vanneste25-01-2009

Nooit meer !

Mijn vrouw en ikzelf waren ronduit ONTGOOCHELD ! Het hotel oogt HEEL VUIL . De brokken die 's avonds tijdens het diner reeds op de grond lagen, lagen er 's morgens nog. Het eten viel al bij al nog mee.

De kamer was zeker geen 3-sterren waard : heel kleine kamer met heel klein bed, lampen hangen scheef, gordijnen hangen los, vuil, afstandsbediening van de tv werkt niet (indien je dat nog een tv kan noemen)... Aangezien wij net over de grens wonen, hadden wij zelfs even gedacht om er niet te slapen en diezelfde avond naar huis terug te keren. Die nacht in het te kleine bed (u mag het gerust een twijfelaar noemen) bijna geen oog dicht gedaan. De foto's van de kamers die op hun internet-site staan zijn totaal niet representatief met de kamer waar wij in geslapen hebben.

Gereisd met partner in januari 2009

• 1Koen Vanneste25-01-2009

Nooit meer !

De kamer was zeker geen 3-sterren waard : heel kleine kamer met heel klein bed, lampen hangen scheef, gordijnen hangen los, vuil, afstandsbediening van de tv werkt niet (indien je dat nog een tv kan noemen)... Die nacht in het te kleine bed bijna geen oog dicht gedaan. De foto's van de kamers die op hun internet-site staan zijn totaal niet representatief met de kamer waar wij in geslapen hebben. 's Morgens hebben we vroeg opgestaan, want we wilden hier zo snel mogelijk weg. Opnieuw een ontgoocheling, want men was nog volop de tafels aan het dekken, en het ontbijt aan het klaarmaken. Alles lag er nu NOG VUILER bij dan dan de dag voordien.

Gereisd met partner in januari 2009

0 tips over Hotel Auberge du Forgeron

0 vragen over Hotel Auberge du Forgeron

Hotel Auberge du Forgeron info

• Aantal sterrenstersterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • RokenToegestaan

• ZwembadJacuzzi