Hotel Auberge du Forgeron

8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge du Forgeron voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Auberge du Forgeron in het Nederlands

Uitstekende keuken

Willy
7-7-2009

We komen zeker terug. Oude eenvoudige en correcte kamer met volledig vernieuwde badkamer in traditioneel dorps hotel met de derde generatie als uitbaters en kok. Alles kraak proper. Gastronomische keuken; op de woensdagavond zat de zaal vol! Daar moet je zijn in Frankrijk.

super weekend

nathalie
26-5-2009

auberge du forgeron was voor ons een meevaller; klein, gezellig en overheerlijk 7-gangen menu met aangepaste wijn; zeker voor een herhaling

Niet voor herhaling vatbaar

Peter Causyn
15-3-2009

Auberge du forgeron is best wel gezellig te noemen, maar de kamer die wij hadden was geen 3 sterren waard: zeer klein,een klein bed,een verouderde badkamer met electrisch toilet (lawaaihinder) en dakbalken waar ik een buil op het hoofd aan overgehouden heb. Het eten is niet slecht te noemen,maar de vis was niet voldoende gaar en de duif ook al niet. De porties zijn wel zeer klein en gelukkig was het een 7-gangenmenu en waren ze niet gierig met het brood, want anders waren we met honger gaan slapen. De wijn is ook behoorlijk duur. Wat de bediening betreft, die kwam nogal klungelig over en ook wij vonden de kruimels van de vorige avond nog op het tapijt bij het ontbijt. Wij hadden dit arrangement geboekt via Bongo, en ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat een en ander daar ook mee te maken heeft. Ons zien ze er in ieder geval niet terug.

Nooit meer !

Koen Vanneste
25-1-2009

Mijn vrouw en ikzelf waren ronduit ONTGOOCHELD ! Het hotel oogt HEEL VUIL . De brokken die 's avonds tijdens het diner reeds op de grond lagen, lagen er 's morgens nog. Het eten viel al bij al nog mee.

De kamer was zeker geen 3-sterren waard : heel kleine kamer met heel klein bed, lampen hangen scheef, gordijnen hangen los, vuil, afstandsbediening van de tv werkt niet (indien je dat nog een tv kan noemen)... Aangezien wij net over de grens wonen, hadden wij zelfs even gedacht om er niet te slapen en diezelfde avond naar huis terug te keren. Die nacht in het te kleine bed (u mag het gerust een twijfelaar noemen) bijna geen oog dicht gedaan. De foto's van de kamers die op hun internet-site staan zijn totaal niet representatief met de kamer waar wij in geslapen hebben.

Nooit meer !

Koen Vanneste
25-1-2009

De kamer was zeker geen 3-sterren waard : heel kleine kamer met heel klein bed, lampen hangen scheef, gordijnen hangen los, vuil, afstandsbediening van de tv werkt niet (indien je dat nog een tv kan noemen)... Die nacht in het te kleine bed bijna geen oog dicht gedaan. De foto's van de kamers die op hun internet-site staan zijn totaal niet representatief met de kamer waar wij in geslapen hebben. 's Morgens hebben we vroeg opgestaan, want we wilden hier zo snel mogelijk weg. Opnieuw een ontgoocheling, want men was nog volop de tafels aan het dekken, en het ontbijt aan het klaarmaken. Alles lag er nu NOG VUILER bij dan dan de dag voordien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge du Forgeron in Lille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge du Forgeron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge du Forgeron scoort een 8.11 uit 10 op basis van 61 reviews.