Hotel Altia

1 review over Hotel Altia in het Nederlands

bed langs de snelweg

Jantine
20-6-2009

Sinds dit hotel geen Novotel meer is, is het verval ernstig. Alles ademt nog Novotel....alleen het is het niet meer en dat is te merken. Vanwege de fijne ligging direct na de grens absoluut als overnachtingsadres prima voor op weg naar of terug van vakantie maar meer ook niet. Terrein wordt 's nachts afgesloten dat is erg fijn, verder vergaande glorie voor een wat ons betreft iets te hoge prijs. Ontbijt is standaard, kamers zijn oude Novotel look maar slecht onderhouden. Voor 1 nachtje op weg naar vakantie goed te doen.

Gereisd Anders in juni 2009

• Adres4, rue du Vertuquet 59535
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Altia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altia in Lille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.