Aparthotel Adagio Access Lille Vauban

Aparthotel
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Adagio Access Lille Vauban voor je op een rij gezet:

5 reviews over Aparthotel Adagio Access Lille Vauban in het Nederlands

Basic en gedateerde accommodatie

J.W. van der Meer
21-9-2016

Het appartementenhotel maakte een gedateerde, wat verwaarloosde en basic indruk. De studio, met (weliswaar handige) kitchenette was, erg klein, de doucheruimte minimaal en het kamertje voldeed niet aan hetgeen op de website (foto's) wordt gesuggereerd. Op de vloerbedekking zaten een aantal vieze plekken.

Het ontbijt was erg karig.

Wel is de ligging ten opzichte van het centrum relatief gunstig.

Handig is, dat er een parkeergarage is, waar voor een redelijk bedrag kan worden geparkeerd.

Op loopafstand van historisch centrum.

Jos van Rens
28-4-2011

We waren er twee nachten voor een spotprijsje. Alles in orde. Prima bedden, douche en keukentje. Bakker en supermarkt binnen loopafstand. Mooie stad en musea. Vooral het Piscine museum in Roubaix is zeer de moeite waard.

Prima voor 1 nachtje

Jootje
13-8-2010

Gratis wifi, dichtbij het centrum. Parkeergarage kost wel 8 euro. Niet heel gezellig, maar prima voor een nachtje. Kitchenette met koelkast en magnetron op de kamer: handig als je zelf iets wilt kokkerellen.

+ rustig en toch vrij centraal gelegen

+ ondergrondse garage naast de deur (de kans is groot dat er in de straat geen parkeerplaats is)

+ keukentje (je spaart ontbijt en noodzakelijk restaurantbezoek uit)

- de kamer is klein en er is maar 1 stoel !

Goedkoop maar misschien niet netjes.

Karina en Alexander
23-7-2008

Het app.hotel ligt in een rustige straat. Alles is makkelijk te voet te bereiken. Wij hadden kamer met ontbijt geboekt. Helaas liepen in de ontbijtruimte kakkerlakken over de lambrizering. Bv de schaal met cornflakes werd ook na het ontbijt niet afgedekt. We weten niet of de kakkerlakken een incident zijn geweest of dat er structureel iets mis is. Het personeel wekte in ieder geval niet de indruk dat ze zich hierover druk zouden maken. Zonder de kakkerlakken is de prijs/kwaliteitsverhouding van het app.hotel ok. Het zijn allemaal veschillende app.blokken, veel franse gasten, receptie spreekt ook engels, kamers zijn pas gerenoveerd (wel met de franse slag) en in de straat kun je gratis parkeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Adagio Access Lille Vauban in Lille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Adagio Access Lille Vauban zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Adagio Access Lille Vauban scoort een 6.33 uit 10 op basis van 5 reviews.