Hotel F1 Liévin

Met vrienden

Tja.... F1

remko
26-4-2010

Dit hotel ligt een keertje niet pal aan de snelweg. Maar vrolijk wordt je er niet van. Lievin is echt een gat en er is niks te doen. het hotel is F1......

Warme kamers..

als je wil kan je er ontbijten en dat moet je ook doen, want in het dorp is geen fatsoenlijke plek te vinden om een 'echt' ontbijt te krijgen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel F1 Liévin in Liévin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel F1 Liévin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.