Hotel Mercure Grand Le Touquet

Hotel Mercure Grand Le Touquet
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Grand Le Touquet voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Mercure Grand Le Touquet in het Nederlands

goed hotel maar kan beter

mireille
19-6-2014

Hotel prachtig gelegen. Wij boekten voor 3 nachten en kregen een kamer zonder kleerkast!!Hebben wel een andere gekregen. Het eten in het weekend dus van vrijdag tem zondag is prima. Eens de maandag is het de helft minder. Vriendelijk personeel maar hun klederen zijn wel aan verandering toe.

Goed hotel kort bij beach en centrum

florent
28-8-2013

Vergeet al de oude recensies van voor de renovatie, deze periode is voorbij. Hotel is nu een aanrader

Het hotel is volledig gerenoveerd en de kamers zijn zeer mooi, je moet wel oog hebben voor de details in de inrichting natuurlijk. Ook in de gemeenschappelijke delen vele mooie kunstcreaties. Prachtig zwembad binnen en zeker 16m op 10m groot.

Nog één belangrijk ding zeer goede bedden.

Ontbijt in buffetvorm voor Frankrijk meer dan voldoende.

Avondeten een ramp!

Jacqueline
7-11-2012

Het hotel is prima gelegen. Het ontbijt is prima verzorgd, het avondeten in half pension is een ramp ! Voorgerecht, dessert in buffet vorm, hoofdgerecht aan tafel. De buffetten kaal en smakeloos, hoofdgerecht koud en helemaal niet lekker. De kamers zijn netjes en ruim. Spijtig, een gezellige ruimte & lekker avondeten zouden het perfect maken.

Super ontbijt

Karl
7-4-2011

Groot hotel met prima zwembad en sauna. Super ontbijt maar halfpension buffet te duur voor wat het is...vooral met de vele restaurants in de buurt. Minpunten : zeer duur en arrogant personeel.

Het hotel probeert de sfeer weer te geven van het begin van de jaren 1900, maar slaagt daar niet altijd in. De lobby is volledig ingericht in Art Deco stijl. Allemaal zeer dure spullen, schilderijen, speciale zetels enzovoort. Prachtig om te zien, tenminste als je van deze stijl houdt.

Dit gevoel doortrekken tot in de kamers maakt dat het hotel er oubollig uiziet. De bruine geverniste meubeltjes en antieke lampekapjes met bloemetjesmotief stralen geen gezelligheid uit. De kamer is dan ook een ontgoocheling.

Het zou beter geweest zijn om de kamers een moderne look te geven.

Het restaurant beneden, dat tevens dienst doet als ontbijtruimte poogt de sfeer uit te stralen van een strandbistro. Even wennen is ook hier de boodschap. Als ontbijtruimte is dit echt wel geslaagd, maar 's avonds als restaurant is dit minder aantrekkelijk en gezellig

Het ontbijtbuffet is fantastisch en uitgebreid, maar het avondeten kan heel wat beter. Zeker voor een viersterrenhotel.

"Effe Gordon Ramsay bellen!"

e&j
29-9-2009

Mooi ogend hotel... als je bijziend bent! De buitenkant voorspelt veel goeds, maar eens de lobby voorbij bekruipt je een oubollig afgeleefd gevoel. Kamers zijn dringend aan renovatie toe: schots en scheve lampjes, troosteloze schilderijtjes, groen-koperen kranen in de badkamer, loszittende badkamertegels,... . Verwarmd zwembad en relaxerende sauna: alle dagen van de week, maar niet op zondag, zwemmen met je witte badjas aan is dan de boodschap! Voorgaande overleeft een mens nog allemaal, wat echter niet gezegd kan worden van de KEUKEN! De doorsnee hotelgast wordt vooreerst verbannen naar de spuuglelijke ongezellige kelder-refter van het hotel. Gouden tip: prop je 's ochtends vol met het lekkere ontbijt, want het diner 's avond is een RAMP: lamsvlees dat er uit ziet als zwart geblakerde schoenzool, risotto die kan doorgaan voor knalgele behangerslijm,... . Van de 4 hotelsterren wist de kok er zeker 3 te verpesten! Lang leve het Mercure-dieet!!!

Fawlty Towers Revisited

Danny
28-9-2009

"Kindvriendelijk" : ons jarig dochtertje is nooit opgemerkt door het personeel. Onze "rustige kamer" bevond zich net naast de lift. Dan een kamer gekregen op het 2e verdiep : meubilair uit de jaren 50, afbladderende verf, gebarsten tegels, kasten die met moeite nog aan elkaar hangen.

Het eten is desastreus. Avond 1 kregen we lam dat gekookt was met een aftandse tomatensaus. Avond 2 kregen vrienden van ons een lamskotelet dat zwartgeblakerd naar omhoog krulde. Resultaat : met 6 man (ook andere Belgen) werden de borden onder luid protest op de receptiedesk gekwakt. We hebben excuses gekregen en als compensatie kregen we de laatste avond onze drank gratis. Let op : er zijn 2 restos. Bij halfpension eet je in de kelder in een hallucinant kader : graffiti en smakeloze schilderijen aan de muur, Louis XV-stoelen met plexiglas leuningen. De 2de resto is de "Lorelei" : nog altijd zéér middelmatig van kwaliteit. Conclusie : ga enkel naar dit hotel als je een morbide gevoel voor humor hebt.

Een viersterrenhotel dat zijn geld waard is

fam Rubbens
15-8-2009

Mooi hotel, goed gelegen.

Het personeel was zeer vriendelijk.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. 's Avonds was er ook een uitgebreid saladebuffet en dessertbuffet. Het hoofdgerecht was een keuzemenu (vier verschillende keuzes).

Badkamer was aan vernieuwing toe, maar toch netjes onderhouden.

De fietsen die je in het hotel kan huren, mogen eens nagekeken worden. De huurprijs van de fietsen (8,50 euro per halve dag) is normaal voor de streek.

Indien we naar dezelfde streek zouden terugkeren, wil ik er zeker nog logeren.

Goed maar duur !

SjaamPjeir
28-8-2008

Prachtige locatie, lekker ontbijt met alles erop en eraan : spek met eitjes en gerookte zalm ... enz. Grootste zwembad van de streek en gratis sauna.Wel arrogant Frans personeel en zeer duur.

Mooi **** hotel met groot zwembad en gratis sauna. Super ontbijt !! Prachtige ligging vlakbij strand en duinenpad . Wel nogal duur en avondeten geen 4 **** niveau , maar wel goed. (en duur)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Grand Le Touquet in Le Touquet (Pas de Calais), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Grand Le Touquet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Grand Le Touquet scoort een 7.36 uit 10 op basis van 11 reviews.