Reviews over Le Sars

Een echte verrassing .

Motorblaadje,
    10-10-2012

Achter het wat zakelijke uiterlijk van het hotelletje gaat een heel andere wereld schuil.

De sfeer is erg huiselijk en wat zijn deze mensen enorm lief en behulpzaam!

De kamers zijn erg mooi en heel erg ruim/groot. De badkamer is gigantisch en het bad is heerlijk. Het ontbijt heeft ook de sfeer van thuis en gezellig.

Diner is mogelijk tegen zeer aantrekkelijke prijzen indien men dat van te voren aangeeft.

Geen tv op de kamer maar gebruik van de tv in de zitkamer is mogelijk.

Motoren kunnen achter een hek geplaatst worden.

Men spreekt Frans en een heel klein beetje Engels, maar doet heel erg zijn/ haar best.

Toen onze “lift” niet kwam opdagen, sprong de eigenares zelf in de auto om ons met al onze bagage naar onze bestemming 30 km verder te brengen.

Patrick en Annie, perfecte gastheer en vrouw.

Le Sars scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews