Camping Le Lac Vauban

6Voldoende

Frankrijk, Nord-Pas de Calais, Le Quesnoy

Op vakantie geweest naar Le Lac Vauban?

6Voldoende

• 5.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

4 reviews over Camping Le Lac Vauban

• 3Mieke29-07-2015

Nooit meer

Eens en nooit meer. in totaal 4 toiletten, 2 dames en 2 heren, wel 8 douches bij de dames. Ik vroeg me af wanneer er voor het laatst schoon gemaakt was. Echt vies. overal lag troep en de gootsteentjes zaten vol met prut. In een van de heren toiletten zat 'n prop plastic. Ik was blij dat we hier maar 'n nachtje stonden. Ik zal deze camping dus echt niemand adviseren.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Anneke Brands29-07-2012

een verrassende camping

Deze camping is voor ons iedere keer weer een aparte ervaring. Zeer gedisciplineerd met alle groepen jongelui die er vertoeven. Houd je niet van jonge mensen die er genieten met elkaar dan moet je niet naar deze camping gaan. Een nadeel vind ik dat je wel de nodige passen moet lopen om water te krijgen. De douches zijn heeerlijk warm en schoon. Zo ook de toiletten. Ook de controle is perfect. Ga je laat op de avond je hondje uitlaten dan zie je de mensen weer controleren, ook buiten de camping. Wij voelen ons hier op deze camping als een vis in het water.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2012

• 6Gerrie12-04-2011

Camping voor ruig en ruw

Beetje vreemde camping, een groot veld voor tourcaravans waar ook ruiter en cross-activiteiten plaatsvonden. Je moest zelf maar een veilig plekje zoeken. Niet bepaald vriendelijke mensen op de camping, in hun moerstaal klinkt het soms zelfs wat vijandig en ordinair. Wij voelden ons daarbij een beetje onveilig. Een groot gedeelte was bestemd voor de vaste gasten met veel popperige attributen in en om de optrekjes. Het sanitair voor de tourplaatsen was werkelijk abominabel. We gingen dan ook naar de vaste plaatsenaccomodatie voor onze douche en toilet. Als je van ruig en ruw houdt, le petit nez du saumon. Hoe het nu is weten we niet, deze beoordeling gaat over 2005. See for yourself.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2005