7,8

9 reviews over Camping Domaine Le Phare in het Nederlands

Een schitterende regio !!

Lijdie Molendijk,
26-9-2018

Een schitterend uitzicht over Het Kanaal en over Le Portel.

Animatie was in grote, grijze schuur en erg Frans. Wordt bewoond door vooral bewoners uit het departement zelf met een vaste plaats. Verder is het een doorreis camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk om uit te waaien

Joshua,
30-7-2017

Gewoon een Franse camping. Sanitair is prima in het midden van de camping. Tussen de receptie en het midden van de camping verwaarloosde gebouwen met kapot sanitair. Dus een stukje verder lopen.

Verder een prachtig uitzicht op de kleurrijke zee. Als het tij laag is kun je kilo's mosselen verzamelen en 's avonds klaarmaken en opeten met de heerlijke friet van de friture die aanwezig is bij de ingang.

Bij helder weer zie je Engeland liggen met de krijtrotsen van Dover. Voor een dag of drie een prima plek om te verblijven!

Gereisd met partner in juli 2017

We willen terug

Milo
10-2-2014

Helaas komt er altijd een einde aan fijne dingen. We hebben heerlijke momenten op deze camping doorgebracht, zo goed dat we niet weg wilden…Het was echt zeer prettig.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Super slecht !!!

Annemarie
15-9-2013

Alles heeft achter staling onderhoud !!!

En dat met campings cheqeu's !! hier halen ze zich erg mee omlaag.

Het is dat we moe waren en wel moesten overnachten maar de douche............... echt niet.

Gereisd met partner in september 2013

Camping 'Domaine Le Phare' is eigenlijk niets meer dan een verouderd trailerpark... Er zijn maar een paar vrije plaatsen voor campers of vouwwagens (volgens de receptie zonder electriciteitsaansluiting, maar op de kabel - die zomaar uit de grond komt! - zat wel degelijk stroom).

Tentenweide ligt steil bergop. Sanitair in het vernieuwde blok in het midden van de camping is naar Franse normen OK.

Mooi uitzicht over de zee. Strand is - afhankelijk van het (gevaarlijke!) getij -te bereiken langs een trap zo'n 300m verderop, langs de straat.

Gereisd met partner in juli 2013

Nooit doen!!!

1syntus
18-9-2012

Ik sluit mij aan bij de mening van mijn voorganger uit 2011. Het is in 2012 nog steeds een schoremcamping. Alles is verwaarloosd. Het enigste pluspunt is het uitzicht over zee.

Gereisd met partner in augustus 2012

Camping met het smerigste sanitair dat ik in Frankrijk heb meegemaakt. Wordt een sanitairgebouw gerenoveerd, edoch het schoonmaken van het resterende sanitair tart elke beschrijving. Verder was het nog te benutten sanitair gedateerd en op enorme afstand van de standplaatsen bovebnin de camping. Jammer van zo'n camping op een dergelijke plaats. Ben 2 dagen daar gebleven doch enkel voor de omgeving. Normaliter na bekijken van de voorzieningen vertrokken..

Gereisd met partner in juni 2012

Hoogliggend, maar niet hoogstaand.

Toon
23-6-2011

De camping ligt aan de rand van Le Portel en ook tegen het strand. Heuvel op langs het strand als het ware. Het tentenveld zit helemaal bovenaan en je hebt er een mooi uitzicht over het strand en de zee. Tamelijk rotsig strand, waar het leuk rondstruinen en scharrelen is bij eb. So far, so good. Maar: om het even voorzichtig uit te drukken: er komt niet bepaald de elite van Frankrijk. Vervallen stacaravans, slordig neergezet etc. etc. Eigenlijk gewoon een schoremcamping. Nauwelijks Nederlanders. Het sanitair is inderdaad dramatisch en het oogt er gewoon rommelig. Geen winkel of eetgelegenheid. In dorpje wel een paar restaurants aan 'boulevard' bovenop het strand, maar het eten was hier destijds ook zeer slecht.

Niet geschikt voor vakantie met kinderen en voor de rest hoogstens een paar dagen om bv. Boulogne te bezoeken. Je kunt beter een stukje naar het zuiden gaan, daar zijn leukere dorpjes met leukere campings.

Gereisd met partner in augustus 1996

Niet doen !!!

p sterkens
24-5-2009

Eén pluspunt : ligging camping dichtbij strand en met mooi uitzicht over zee . Heel veel (vaak verouderde) stacaravans , sommige "wrakken" moeten nog worden opgeruimd . Sanitair in abominabele staat , water douches of ijskoud of veel te heet (laat kinderen niet alleen douchen, gevaar voor brandwonden). Tentenweide (nou ja ...) is helemaal bovenaan (steile weg daar naartoe) en beschikt over maar één waterkraantje op ongeveer 30 meter afstand . Sanitair erg ver daar vandaan . Heel steil terrein .

Geen voorzieningen voor kinderen (op 3 tafeltennistafels na) . Aan de receptie beperkt aantal levensmiddelen te verkrijgen . 's Avonds opent er een frituur, maar eten zag er heel erg goor uit zodat we van maar niets besteld hebben .

Deze camping is absoluut te mijden !

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Phare in Le Portel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Phare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.