Géén boekingskosten

Domaine Le Phare

FrankrijkNord-Pas de CalaisLe Portel

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine Le Phare voor je op een rij gezet:

3.8OnvoldoendeScore uit 61 reviews

3.8OnvoldoendeScore uit 61 reviews
  • 2Staat v/h sanitair
  • 5.4Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

61 Reviews over Domaine Le Phare

• 3Ferry25-08-2021

Vies, veel vaste plekken en tot laat rumoerig.

De ontvangst was prima, aardige mensen en mochten een plek kiezen met de camper. Daarna werd het snel minder. Het is een camping met veel vaste plekken met sta caravans. Er zijn een aantal plekken voor campers/caravans, maar er is te weinig sanitair. Een gebouwtje met 5 hele vieze wc’s, waarvan er 3 permanent dicht zijn en bij de andere 3 de poep aan de vloer/wand zit. Er is nog een sanitair gebouw boven op de heuvel, met douches en wc’s. Dit is een wat ouder gebouw wat ook niet echt schoon was en de drukkers van de douche moet je vasthouden. Bij de receptie is ook een sanitair gebouw, waar ik wel 1x een schoonmaker heb gezien. Dit was nieuwer en schoner, alleen zaten hier ook meerdere toiletten dicht vanwege??? Geen idee. Het is echt een doorreis camping, maar voor mij niet meer. Er is wel wat van te maken. Licht goed ten opzichte van de stad, leuk wandelpad voor de deur langs de kust en dicht bij het strand. Maar nu is het niks

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7Lijdie Molendijk26-09-2018

Een schitterende regio !!

Een schitterend uitzicht over Het Kanaal en over Le Portel. Animatie was in grote, grijze schuur en erg Frans. Wordt bewoond door vooral bewoners uit het departement zelf met een vaste plaats. Verder is het een doorreis camping.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Oines16-03-2018

Bonne addresse

Séjour du 17 au 23 septembre. Endroit relativement calme, bien situé dans la petite commune côtière du Portel. L’emplacement du camping est idéal pour faire de belles sorties et se ressourcer. La proximité avec la mer est très appréciable. A essayer !

• 9Just963531-01-2018

Bon séjour dans l'ensemble !

Camping relativement calme, bien situé. L'accueil est correct, le mobil-home assez confortable et bien placé, loin du bruit de la route, les animations sympathiques mais pourraient être améliorées et le restaurant sert des repas de bonne qualité.

• 8Adeltro03-01-2018

Une belle adresse à découvrir

Agréable vue sur la mer, les sanitaires sont propres, l'ambiance est familiale et s'est bien amusé, par dessus tout. Premier séjour en septembre mais on était content. A part le manque de restaurant sur place, c'est une belle adresse à découvrir.

• 6Eetgelegenheden
  • 7C-Rayan17-11-2017

Calme et détente assurées

Camping simple et agréable avec une belle vue sur la mer du haut des falaises, l'air marin est parfait et le soleil était au rendez-vous, les activités et animations sur place étaient cool, on a particulièrement aimé les spectacles, les soirées à thème et les cours de danse zumba très divertissants. Côté mobil home il était à notre convenance. Dommage qu'il n’y ait pas de commerce, ni restaurant sur place, même si le point alimentation nous dépannait parfois. A part ça, on a passé un séjour paisible auprès d'un personnel très gentil.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Emeric EDERLE06-11-2017

super sejour dans ce camping a refaire

camping genial super avec enfants l'equipe du camping super sympas un sejour au top

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 3Priscillia MOUCHON06-11-2017

ce camping peut mieux faire

Inadmissible Pas de badge prévu pour nous à l'arrivé , il devrait en avoir un par emplacement, les sanitaires pas toujours propre, pas de haie délimitant les parcelles, tout le monde passaient dans la notre même les chiens y faisaient leur besoins . le seul point positif est la situation géographique du camping avec vue sur mer

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Joshua30-07-2017

Heerlijk om uit te waaien

Gewoon een Franse camping. Sanitair is prima in het midden van de camping. Tussen de receptie en het midden van de camping verwaarloosde gebouwen met kapot sanitair. Dus een stukje verder lopen. Verder een prachtig uitzicht op de kleurrijke zee. Als het tij laag is kun je kilo's mosselen verzamelen en 's avonds klaarmaken en opeten met de heerlijke friet van de friture die aanwezig is bij de ingang. Bij helder weer zie je Engeland liggen met de krijtrotsen van Dover. Voor een dag of drie een prima plek om te verblijven!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Anna L01-06-2017

Magnifique région

Séjour en solo dans cette magnifique région qu’est la Manche. J’ai posé mes valises dans ce camping pendant les deux premières semaines de mai, et j’ai du coup profité comme il se doit des premiers rayons de soleil. Dès mon arrivée, j’ai été particulièrement surprise par la propreté des lieux (j’ai déjà eu de mauvaises expériences ailleurs). Non seulement c’était nickel, mais en plus il ne manquait absolument rien dans le mobil-home que j’avais reservé. Super temps aussi. Que du bon finalement !

• 9Staat v/h sanitair

Camping Domaine Le Phare info