Appartement Appart'city Euralille

Appartement Appart'city Euralille

Appartement

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Appart'city Euralille voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Appart'city Euralille in het Nederlands

Niet tevreden

Caro
12-2-2017

We verbleven hier 2 nachten, en dit waren 2 nachten teveel. De kamer kan onvoldoende verwarmd worden waardoor het er erg koud is. Een bad nemen is onmogelijk want na 2 min is het warm water volledig op. De bedden zijn veel te hard. Alsook hou er rekening mee dat eer geen 24 u receptie aanwezig is! Positief is , het ligt in een rustige buurt op 20 min wandelafstand van Lille centrum. Ik zou iets meer geld uitgeven en een betere accommodatie boeken.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesStomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Appart'city Euralille in La Madeleine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Appart'city Euralille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.