Vakantiehuis Les 7 Vallées

1 review over Vakantiehuis Les 7 Vallées in het Nederlands

Landelijk logeren

Hans Faaij
25-4-2011

Deze Gîte kent een uitgesproken landelijke en dus rustige sfeer. Gelegen in een heel klein dorp, omgeven door akker- en weidelanden in zeven golvende valleien. De inrichting is niet overdreven luxe - met uitzondering van de keuken, want die is klasse - maar zeker compleet en netjes. Verwacht geen sterren-status, maar een boerderij-achtig logeeradres. De huiseigenaar heeft overigens grootse plannen voor de toekomst en wil veel opknappen en uitbreiden. Het terras op het erf biedt daarvan een indrukwekkend voorproefje. Heel geschikt voor gezinnen en groepen.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Les 7 Vallées

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Les 7 Vallées in Humeroeuille, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Les 7 Vallées zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.