Camping L'Image

22 reviews over Camping L'Image

• 2017
      2Eric08-05-2017

Vreselijk

Een bijzonder trieste camping. Het sanitair is sterk verouderd, met geen warm water. Ook niet schoon. Heen verder faciliteiten als een winkeltje oid. Veel (tijdelijke?) bewoning, voelde meer als een woonwagenkamp dan een camping , beetje onveilig ook . De camping heet ook Les Alouettes. Geen enkel idee waarom deze camping drie sterren zou moeten hebben.

• 1Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• Oude reviews

4Rob16-09-2016

Ongezellige camping bij Lille

Dit is een ongezellige en dure camping met een ongeïnteresseerde eigenaar die ook de receptie doet. Voornamelijk vaste staplaatsen en huisjes. Is relatief ver van Lille. Helaas hebben we niets beters kunnen vinden voor een bezoek aan Lille. Treurig dat een stad als Lille geen goede camping heeft dichter bij de stad.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Brigitta05-09-2016

Voor herhaling vatbaar

De eigenaar is buitengewoon vriendelijk, fietst met je mee en vraagt of je hulp nodig hebt. Op het gehele terrein is er wifi, er is een tennisbaan, wat fitnessapparaten, een kinderspeeltuin en een jeu de boulesbaan, waar de Fransen dagelijks hun spelletje spelen. In het hoogseizoen is aankomst tot 22.00 uur mogelijk. De camping ligt heel gunstig ten opzichte van Lille en na een drukke dag Lille is het verblijf op de camping waar de konijntjes om je plek heen lopen bijzonder rustgevend. Het sanitair is goed schoon doch eenvoudig of het zou de Franstalige muziek moeten zijn. De omgeving is ook een ritje waard.

Enig minpuntje is dat het sanitair in het najaar- en de winter niet verwarmd is.

Verder eigenlijk alleen positieve punten kortom, een aanrader deze camping!

• 8Staat v/h sanitair

• 8van Vliet25-07-2016

Goede en nette camping

Prima camping om Lille en omgeving te ontdekken. Grootste deel van de camping bestaat uit stacaravans met vaste bewoners. Er zijn tussen de vaste plaatsen enkele kampeerplekken voor passanten of je kunt staan op het grote veld naast de tennisbaan (lijkt op een voormalige sportveld) Op het grote veld is echter maar 1 stroompaal, met vooral gewone stekker aansluiting. Was wel praktisch om even je mobiel mee op te laden. Toiletgebouw zeer netjes, geen wc papier en enige puntje is dat warm water van douche en afwas wel wat warmer mocht. Terrein netjes onderhouden, er is een buiten fitnesparkje, overal speeltoestellen voor de kinderen, tennisbaan en bar bij de entree. Overal op camping betaalde wifi. Ligt net buiten Houpelines waar bakker, supermarkt slager enz. zit. Ook fijn dat in hoogseizoen tot 22h00 kan aankomen. Leuk is de grote houten molen bij de entree. Op website wordt gesproken over twee campings die tegenover elkaar liggen, dat was mij niet duidelijk leek gewoon op 1 camping, als zag ik bij de parking nog een oude tweede entree Kom zeker nog een keer terug. Fijne camping voor weekendje of wat langere vakantie

• 8Staat v/h sanitair

Alleenreizend