Camping Les Alouettes

2 reviews over Camping Les Alouettes in het Nederlands

Prijs kwaliteit veel te duur voor een 3 sterrencam

Jos Aelmans
28-6-2016

Geen bar, restaurant, winkel en eveneens niet in Houplines aanwezig. Kavels groot, sanitair en douches matig en veel te koud. Omgeving niet uitdagend cultuur. Op een half uur rijden met metro naar Lille, hetgeen wel een mooie stad is.

Gereisd Met partner in juni 2016

Camping is geen 3 sterren waard en veel te duur.

Joey A
28-6-2016

Plaatsen zijn oke, geen campwinkel, matig sanitair, koude douches, geen cafe ook niet in de omgeving te bekennen. Camping adverteert met 4 verschillende namen maar is in feite een en dezelfde. Op een half uur rijden gaat metro rechtstreeks naar Lille, mooiexstad voor enkele dagen.

Gereisd Met partner in juni 2016

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Alouettes in Houplines, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Alouettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.