Hotel Campanile Lille Hem

Hotel Campanile Lille Hem

Kleine hotelsWeer vandaag33°16°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Lille Hem voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Campanile Lille Hem in het Nederlands

Voldoende voor prijs/kwaliteit verhouding

Annemieke
19-1-2013

Twee keer hier verbleven. Een simpel hotel, simpele kamers, maar voldoende voor de prijs die je betaalt. In de 2e kamer zat jammer genoeg schimmel in de badkamer. Het ontbijt was simpel en volgens het personeel kwam dit vanwege de lage bezettingsgraad toen wij er waren.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Lille Hem in Hem , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Lille Hem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.