Bed and Breakfast Villa Lapacy

3 reviews over Bed and Breakfast Villa Lapacy in het Nederlands

Een fijne en aangename B&B

Sabine
22-7-2014

Propere kamers - uitgebreid en lekker ontbijt - prijs/kwaliteit zeer goed - zeer rustige ligging

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Fijn verblijf in rustieke omgeving

Mark en Sandra
22-5-2011

Leuke chambre in deze villa even buiten Hardelot Plage. Ruime kamer en badkamer met bad, prima voorziening. Goede service van de gastvrouw. Rustige wijk en heerlijk geslapen. Voor de sportieve wandelaar is het vanaf hier naar de badplaats goed te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een echte aanrader voor rustzoekers!

Karin Masalski
9-6-2009

Een leuke 'bed and breakfast' accommodatie bij particulieren. 3 mooie hotelkamers en een ruim appartement voor 6 personen, allen geïntegreerd in het woonhuis. Wèl alle privacy die je ook in een echt hotel hebt, inclusief een leuk tuintje. Alles is vrij nieuw en ziet er erg mooi uit. Aan alles is gedacht: föhn, koffie-/theefaciliteiten (wordt iedere dag aangevuld). Lekkere ligstoelen in de tuin. Gelegen tussen pijnbomen en vlakbij het mooie, uitgestrekte strand van Hardelot en 2 werkelijk prachtige golfbanen (Golf des Dunes en Golf des Pins). Een echte aanrader voor mensen die in een wat rustigere omgeving hun vakantie willen doorbrengen. Het ontbijt wordt in een deel van hun eigen 'living' geserveerd. De gastvrouw doet er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken. Ontzettend lieve mensen. Fietsen zijn er ook te huur. Honden zijn meer dan welkom, zonder extra toeslag. Wèl aan de riem in de tuin. Kortom: fantastisch!

Gereisd Met partner in juni 2009

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Lapacy in Hardelot (Pas de Calais), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Lapacy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.